Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Endelig fandt jeg et produkt"

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

WWW.Inchop.dk

Det må i simpelthen se.....Det er en dansk fyr der har startet dette MlM Firma.

Jeg har meldt mig idag, og købt Brødrene Grimm for 244,-

og konceptet er lige til, som i kender det, man skal bare købe en DVD om måneden.

og henvise andre venner,bekendte + nysgerige sjæle som mig selv.som aligevel køber film.

God fornøjelse.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:23

Fin ide - helt sikkert - men for hulen siten kræver en kyndig designers hånd - den giver ikke ret meget lyst til at involvere sig ;-)

Konstruktiv kritik!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:39

De er sgu ikke kede af det - forærer en Audi A8 væk? For dælen der skal sælges noget før det hænger sammen

Men ellers minder det jo meget om de velkendte filmklubber fra kuponkatalogerne - her får man blot provision af de abonnenter man skaffer. Jeg vil dog tillade mig at stille spørgsmålstegn ved, hvor længe man kan holde fast i abonnenter. Til 244 kr. for en DVD er det nok begrænset hvor længe - DVD''er kan sgu købes meget billigere alle andre steder. Typisk til til 150-175 kr. i andre online butikker, og så bestemmer man selv hvor meget man vil købe!

mvh Carsten

Tilmeldt 24. Feb 06
Skrevet kl. 13:23

Carsten du har selvfølgelig ret, ang. priser på dvderne.

Men jeg er den 10 reg. (det er sprit nyt)
så det evt. tab af $$$ kan jeg leve med, hvis ikke det bliver det vilde..

Og angående Det med Audien, hvis jeg skulle få en.......så sælger jeg den:-)

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:08

Ja, de er sgu ikke kede af det. Hvis man skal sælge en DVD for 244,-, så tager man sgu røven på køber. Men konceptet ligner også et typisk MLM koncept - grim hjemmeside, dårlig formulering, stavning og grammatik og useriøst koncept.

Det absolut eneste encitament for at melde sig til denne filmklub er muligheden for at hverve medlemmer. Og de eksisterende medlemmer skal hverve nye medlemmer for at retfærdiggøre medlemsskabet, også har vi det kedelige ved MLM - alt går ud på hverve medlemmer. Man kan jo ikke nøjes med at være medlem af filmklubben fordi prisen er god eller andre services. Det er udelukkende pga. hvervningen, og det er sgu kedeligt!!!!!

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:17

Nu vil jeg ikke bare være pessimistisk, men jeg håber da at de baserer deres forretning på mere end DVD''er til overpris. - Personligt har jeg ikke de store problemer med, at finde de forskellige DVD-titler (bagud) fra 30-50 kr. stykket (originalt). - Det er altså omkr. 1/5 af prisen og man må jo spørge sig selv, om det er så vigtigt for folk at få det nyeste af det nyeste, når dette koster 244 kr.

Deres ide er sikkert fin nok. Men det virker som om, at du har søgt flere firmaer igennem efter et "alfa-omega" og jeg kan ikke helt tilslutte mig ideen om, at dette firma positivt skiller sig ud fra de øvrige firmaer.

Det første jeg tænkte på da jeg så siden, var det nu lukkede MLM firma Entertainment Express.
Entertainment Express var et svensk firma der beskæftigede sig med udlejning af DVD:er og elektronisk. - Selv med elektronik på menuen måtte EE bide i græsset og de kom aldrig ind på det skandinaviske marked.

Jeg vil ikke sige om firmaet er godt/skidt. Men jeg synes måske, at basen er en anelse snævner og i mine øjne ligner firmaet noget, der er startet op af en gut med lidt sans for MLM der har taget udgangpunkt i et relativt lettilgængeligt produkt.

MEN det skader jo altså ikke at tage en lille chance og det kan jo være, at firmaet går ind og slår igennem. - Så hvis du føler det er det rigtige, jamen så bare klø på og hjælp til med at bygge firmaet op. :)

Mvh.

James
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:20
Dato: 3/3/2006 3:08:01 PM Forfatter: nse
Ja, de er sgu ikke kede af det. Hvis man skal sælge en DVD for 244,-, så tager man sgu røven på køber.

FilmClub - Skandinavisk Filmclub - eller hvad de nu hedder, husker selvfølgelig ikke lige det korrekte navn - men de annoncere i Kuponnyhederne... deres film koster faktisk det samme incl. levering - og de lader til at være ganske flyvende ;-)

Men nu er vi heldigvis ikke så blinde; alle med DVD - og som køber DVD film - kender prisniveauet, så jeg mener ikke der er nogen der bliver taget "i røven". Hvorvidt man så vil handle til den noget højre pris hos Inchop må så være sin egen sag.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:29
Dato: 3/3/2006 1:22:48 PM Forfatter: Mosjo

Carsten du har selvfølgelig ret, ang. priser på dvderne.

Men jeg er den 10 reg. (det er sprit nyt)
så det evt. tab af $$$ kan jeg leve med, hvis ikke det bliver det vilde..
Og angående Det med Audien, hvis jeg skulle få en.......så sælger jeg den:-)

Det lader godt nok ikke til du har gjort dig de helt store overvejelser - har du overhovedet netværkserfaring? Andet en forestilling om, at hvis baaaare man er først, så gror træerne ind i himlen, uanset hvor uholdbart konceptet måtte være?

Ideen er fin nok - men overhovedet ikke interessant for nogen som helt seriøs netværker - og så er den sådan set ikke længere ;-) Sorry to say!

Men som James ganske rigtigt er inde på: Flere produkt-kategorier end "overpriced DVDs" kan måske holde den flydende - men igen: Ingen andre har lykkedes med den type produkt på MLM basis.... og som udgangspunktet indtil videre ligger op til på inchop.dk, tyder alt på at de ej heller når nogen steder... Håbløs uprofessionel website! - Hatten for initiativet og den fine ide ;-)

Lasse

Tilmeldt 24. Feb 06
Skrevet kl. 08:24

Jeg er grøn ang. MLM.......(og nok lidt små naiv og urealistisk) Det har nok noget at gøre med min "kærlighed til film" i dette tilfælde. Dog vil jeg slå fast at inden jeg meldte mig, til dette koncept var helt klar over, at det ikke var/er sikkert at det bliver en succes.

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 08:53

Hej Mosjo

Nu er der jo ingen af os der sidder med nogen krystalkugle og selvom bla. jeg ikke er videre begejstret for ideen, så kunne det jo stadig ske at firmaet slog igennem. (Men jeg tvivler ærligt talt).
Måske er du en anelse "grøn" som du selv siger. Men hvis du skal vælge, vil du så helst være grøn eller vil du tilslutte dig forsamlingen af pessimistiske sortseere?

I virkeligheden skal du jo prøve, at få dig placeret et sted imellem at være "grøn" og være kritisk.
Du kan godt smide livrem og seler, men du behøver jo ikke trække bukserne ned om anklerne.

Så længe du selv er klar over risikoen, så er der jo ingen der tager r**** på dig. Måske bliver det en stor succes, men om ikke andet så vil du jo kunne lære af dine erfaringer uanset hvad.
I hvert fald, så har du bevæget dig ud på et punkt, hvor du ikke længere er "bange" for MLM og det er jo altid positivt at se folk der ikke lader sig styre af andres fordomme. Men pas nu på, at du ikke ryger over i den modsatte grøft, hvor du ikke kan få armene ned - det er jo det andet ekstrem og det er ofte ligeså galt. ;)

Så med det sagt, så synes jeg da at du skal kaste dig ud i det præcis som du gør nu og husk:
Din forretning er hvad du gør den til. - Ikke hvad andre tror den er.

Mvh.

James
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)