Hej |
Hvis du er momsregistreret så skal du indberette moms... hvis du ikke er så har du ikke mulighed for at få fradrag på moms
Hvis du er momsregistreret så skal du indberette moms... hvis du ikke er så har du ikke mulighed for at få fradrag på moms |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
som jeg ser det på CVR så har du et MPV og har jeg ret i det så: 1 Du har forhåbentlig ikke haft moms på dine indtægter eller trukket moms fra dine udgifter i et PMV der aldrig er momsregistret. 2 Dit regnskabsår kan ikke i PMV slutte 31/10 - det slutter 31/12 hvert år og dit første regnskab gik (om jeg gætter ret PMV) 31/10-2016 og sluttede 31/12-2016 og der skal du jo gerne have udfyldt udvidet selvangivelse for 2016 inden juli i år 3 Du skal igen i år udfylde udvidet selvangivelse når året er slut. Jeg kunne frygte du måske slet ikke ved nok til at lave regnskab, at du f-eks. tror varekøb altid bare er en udgift og derfor har du underskud. Det er det ikke hvis varen ligger på lager, og gør den ikke, så ville du nok have overskud- men der kan være andre grunde til udgifter - mener bare det lyder som om du famler i blinde her. Udvidet selvangivelse http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/UdvidetSelvangivelse.html vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com