Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af ERP System

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg søger et ERP System som kan installeres på en NAS server, (Jeg ønsker IKKE Cloud løsning) der skal være mulighed for lagerstyring. jeg vil rigtig gerne finde noget som er bruger venligt. let at søge i og mulighed for flere sprog på fakturaen. er der nogle her inde som selv har de samme krav, og hvad bruger du?

på forhånd tak

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Se denne fantastiske liste: www.regnskabsprogrammerne.datakons.dk. Saldi kan køre offline forstået som "hos brugeren", altså "Ikke-Cloud". Jeg har (selvfølgelig) haft kontakt med dem, og den kan køre på din egen installation af Unix. Jeg kender ikke NAS, og jeg har ikke tjekket, om Saldi opfylder dine andre betingelser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Se denne fantastiske liste: www.regnskabsprogrammerne.datakons.dk. Saldi kan køre offline forstået som "hos brugeren", altså "Ikke-Cloud". Jeg har (selvfølgelig) haft kontakt med dem, og den kan køre på din egen installation af Unix. Jeg kender ikke NAS, og jeg har ikke tjekket, om Saldi opfylder dine andre betingelser.



Nu er der forskel på ERP og regnskabsprogrammer, som du henviser til.

Nogle regnskabsprogrammer er ganske vist udvidede og smelter lidt over i ERP genren.


Men jeg begriber ikke, hvorfor du vil køre på egen server?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Men jeg begriber ikke, hvorfor du vil køre på egen server?
Det må være til trådstarter..

Fra Ringsted
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle

Tusind tak for hurtig svar, jeg vil tage kontakt til Saldi. har lige været inde og kikke på deres hjemmeside og det ser godt ud.

Der bliver spurgt hvorfor det ikke skal køre på Cloud. Det skyldes at det er mig og kun mig der bestemmer hvornår, der skal være opdateringer. Jeg har den holding at mine systemer skal virke. og jeg har prøvet mange gange at man opdatere noget der virker også virker det ikke længere.

men jeg syntes saldi ser rigtig godt ud. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Guzzi Parts Jens P:
Der bliver spurgt hvorfor det ikke skal køre på Cloud. Det skyldes at det er mig og kun mig der bestemmer hvornår, der skal være opdateringer. Jeg har den holding at mine systemer skal virke. og jeg har prøvet mange gange at man opdatere noget der virker også virker det ikke længere.



Held og lykke, men du vælger helt forkert.

Vi bruger fx. e-conomic, har aldrig haft problemer endnu, tværtimod, ser jeg meget større risiko for downtime, i en løsning som du selv skal hoste og opdatere.


Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Guzzi Parts Jens P:

Hej Alle.

Jeg søger et ERP System som kan installeres på en NAS server, (Jeg ønsker IKKE Cloud løsning) der skal være mulighed for lagerstyring. jeg vil rigtig gerne finde noget som er bruger venligt. let at søge i og mulighed for flere sprog på fakturaen. er der nogle her inde som selv har de samme krav, og hvad bruger du?

på forhånd tak

Det er vildt at kravet det kan køre på NAS server før alt andet. 

Tænk hvis det perfekte program for dig lå i skyen.

Om Saldi er det rigtige ved jeg ikke - måske du stadig kan hente deres open source licens - så kan du selv programmere rettelse eller fejlrette programmet.

Måske det er mere værdifuldt for din forretning? Eller også skal du ligge dine kræfter hvor de bedst er lagt - i din forretning og dit arbejde.

Måske du skulle kigge efter en ældre navision/c5 løsning som kan ligge lokalt også. Trenden og markedet går bare i en anden retning

Måske Odoo kan være en løsning for dig også? 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)