Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medlemsklub - Luxplus, Plusbog og Winefamly - hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

Jeg er igang med at lave en webshop, hvor man tilkøber et abonnement når man køber sine varer ligesom på luxplus.dk og plusbog.dk..

Jeg har dog ingen idé om hvordan det er lavet.

Nogen, som kan hjælpe her?

På forhånd tusind tak

Mvh Tobias

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på, hvilket CMS du bruger. Hvis du bruger Wordpress(og WooCommerce) kan det forholdsvis nemt sættes op med WooCommerce Subscriptions og/eller WooCommerce Memberships, alt efter hvilken løsning du specifikt ønsker.

Hvordan det kan gøres i andre systemer, kender jeg desværre ikke noget til.

Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok.. Vi bruger lige nu Shopify - men har ikke kunne finde en løsning, som lige netop gør det på den måde. Det har alt sammen være API'er som er begrænset til at man abonnerer på bestemte varer og ikke som sådan et medlemskab som krav for at handle..

Jeg tror, at jeg vil tage et hurtigt på kig på WooCommerce... 


Er det besværligt at evt. migrere?

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Ikke for at blande mig i debatten, men nej, det er ikke besværligt at migrere, hvis du hyrer en konsulent til det. Jeg kan godt jeg kan hjælpe dig med processen, men hvis man skal gøre det selv (og man overhovedet kommer så langt) er det noget bøvl.

Men jeg er stor fortaler for Shopify, men lige vedr. abonnementer er de desværre bagefter, ja...

Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Det gør jeg ikke noget. Men vi ændrer ikke noget før vi ved om vi kan løse opgaven i woocommerce. Så lige nu er det er tak, men nej tak :)

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobiask,

Jeg har udviklet et 3. parts abonnementssytem der passer til SmartWeb.

Her vil jeg kunne løse dit ønskede scenarie.

Dog skal jeg lige udvide mit program en lille smule, det er ikke meget. Selve udvidelsen kan jeg gøre gratis. Da det vil være en super god idé, at kunne understøtte dette scenarie.

Jeg ved der findes mange plugins til Woocommerce, og jeg har set, at de har abonnements-plugins. Men om det kan understøtte dit scenarie det ved jeg ikke.

Mvh
Dimitri

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)