Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook & Instagram til 399,-

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Idea

Hos Abitmore hjælper vi virksomheder med den daglige drift af SoMe som Facebook og Instagram. Vi hjælper altså med udviklingen af indhold med et mål om at skabe større aktivitet på din virksomheds profiler.

Vi har en startpris på kun 399,- 

Se mere her: www.abitmore.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 46
Fra  Bourbon Beans I/S Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luca

Spændende projekt du har kørende.

Er startprisen et udtryk for en pris, som man skal betale for i vil kigge på det, månedspris, årspris eller hvordan betales der for sådanne services? Jeg har siden www.bourbonbeans.dk er dog i tvivl om det kan betale sig ikke at klare indholdet på siden selv. Kan du komme med nogle indputs til det? - vi har f.eks. ikke mulighed for at betale 399,- i måneden for indhold på siden, som vi ikke selv kunne have lavet.
- Meget vil vi nemt kunne klare selv(og vi er godt halvvejs med en strategi/fremtidige indlæg), men disse er blot f.eks. beskrivelse af produkter mm. som allerede er skrevet på hjemmesiden, artikler og sådanne ting, hvor "arbejdet" allerede er lavet og det at ligge det op på Facebook ikke er en udfordring. 


Med Venlig Hilsen
Martin Christensen

Friskt ristet kaffe god -> bourbonbeans.dk -> Amino rabatkode: "iværkRABAT" (Gælder ikke faste leveringer)

Tilmeldt 11. Nov 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Prisen er om måneden ja, og ideen med vores service er at du som iværksætter så kan prioritere andre opgaver mens vi sørger for driften af de to medier. Sammen aftaler vi en strategi på hvordan vi skal gribe det hele an og så sørger vi for at der altid er en rød tråd i opslagene. Vores mission er at hjælpe med at skabe indhold af værdi som dine kunder så får glæde af samt at få dem til at interagere på siden. 

Angående inputs får du lige en PB. :)

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa LucaSmile

Det lyder spændende og jeg kunne måske godt være interesseret i nogle af jeres ydelser. Jeg har taget et hurtigt kik på din hjemmeside og her har du noget der hedder "blogging og newsletter". Hvad får jeg helt præcist hvis jeg bestiller denne ydelse?

Mvh

Lisa

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Slå gerne din pm fra

Tilmeldt 11. Nov 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa

Blogging går ud på at vi laver blog indlæg for dig, hvor vi eksempelvis kan lave en aftale om at vi leverer et til dig hver måned og så aftaler vi hvad det skal handle om. 

Vi hjælper også med Newsletters, hvor du så i korte træk fortæller os hvad du ønsker at formidle og så sørger vi for tekstarbejdet. 

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det sige at i også finder relevante blogs?

Tilmeldt 11. Nov 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

I øjeblikket klarer vi kun tekstarbejdet. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)