Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gebyrer for MobilePay MyShop giver en ekstra bogføringslinje ift. MP Business

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Indigo 2 Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et opråb til alle om at lægge pres på MobilePay MyShop for at få dem til at trække gebyrer samlet for en måned ad gangen i stedet for som nu at trække det for hver transaktion.

Et eksempel: Der overføres 137,50 kr.

På mit kontoudtog kommer der til at stå et beløb på 136,75 kr.
(...og lige som med MobilePay Business, står der ikke hvem, der har indbetalt. Det er amatøragtigt; Swipp var et langt bedre system, hvor man fik oplyst afsenders navn sammen med indbetalingen på det månedlige kontoudtog.)

Nå, men det betyder, at jeg ikke kan søge efter et bestemt beløb, hvilket jeg tit har brug for.
I stedet må jeg ind på MobilePay's hjemside for at se det der.

Men værst er, at det giver (mindst) en ekstra bogføringslinje for hver eneste indbetaling.

I den tidligere løsning blev et samlet gebyr skrevet på den sidste i måneden.

Og så bliver det spændende at se, om der kommer en form for bilag, som man kan gemme i bogføringen, eller om man bare skal lade være med at have et billag eller om der skal printes noget ud for hver transaktion.

PS. Betalinger foretaget i går noteres med betegnelsen "i går" i stedet for en dato. Man skulle tro, det var et socialt medie og ikke en professionel app til finansielle transaktioner.
Kommer der så til at stå Betaling: i forgårs", når betalingen er to dage gammel? Kom-on, hvad dælen er der galt med at skrive alle dato ens. Hvad er det lige, der gør dato'en i går så speciel?

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du trykker på 'Overførsler' på Mobilepay portalen på nettet, så har du muligheden for at se de givne overførsler til din konto. Trykker du derefter på en overførsel kan du se, hvilke betalinger overførslen er tilknyttet, samt hvor mange gebyrer der er taget. Tilmed er der dato, og tidspunkter for indbetalingerne.

Her kan du også se den tekst som vedkommende har skrevet da han/hun sendte penge din vej.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Indigo 2 Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det ved jeg, men det kunne laves meget bedre, og det er blot det, jeg håber, bliver gjort.

Men det kræver, at man brokker sig til MobilePay, og det ved jeg, at mange allerede har gjort (talte med dem i dag), men jo flere desto bedre.

Ideelt set skulle man kunne klare sig med at bogføre fra kontoudtoget fra banken. Det kunne Swipp finde ud af, så kan MobilePay vel også.

Det skal ikke være nødvendigt at sidde med både et kontoudtog og en hjemside og lave krydsreferencer. Det får man stress af.

Det største problem er nok, at man skal til at lave mindst en ekstra linje i bogføringen for hver indbetaling.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Indigo 2 Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I modsætning til det tidligere Swipp og MobilePay Busines, så kommer alle indbetalinger for samme dag nu ind som én enkelt, stor ind-post.

Det ser jeg som en stor ulempe, men måske lærer man at leve med det.

Det ser bare ud til at man må arbejde med både kontoudtog og med en betalingsliste fra MobilePay's hjemside, men det er sku' da bøvlet, når det kunne være så meget enklere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)