Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integreret kassesystem, lagersystem og webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 21. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle

mig og min kollega har netop åbnet fysisk butik og skal have lavet et system til lagerstyring der kan snakke sammen med en fremtidig webshop + et kassesytem så det hele kan integreres.

Jeg vil finde en udbyder, der kan tilbyde både et kassesystem, lagerstyringsprogram og webshop. Der skal være automatisk træk på lageret ved salg og programmerne skal selvfølgelig kunne køre sammen, så det der sælges i den fysiske butik fjernes på lageret i webshoppen og omvendt. Webshoppens og butikkens lager skal altså være det samme.

Jeg kan også bruge en løsning med programmer fra forskellige udbydere, som kan arbejde sammen, så lageret automatisk opdateres både i webshoppen og i den fysiske butik.

Jeg har kigget på Izettle men de har ikke mulighed for at integrere lagersystem med en webshop.

Er der nogle af jer der kan anbefale noget til en overkommelig pris?

er rimelig grøn i alt det her så fif, råd og vejledning modtages med kyshånd :-)

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Pernille!

Det kan jeg sagtens hjælpe jer med! Jeg kan levere en samlet løsning til jer, hvor både smart kassesystem, webshop og betaling kører over ét system så det hele tiden er up-to-date uden manuelt tastearbejde, Excel-ark osv.

Jeg ville anbefale jer at benytte jer af Shopify. Shopify er et af verdens nemmeste og mest brugervenlige webshop-systemer, og Shopify har også et kassesystem, som du kan læse mere om her: Shopify POS.

På denne måde får i en samlet løsning hvor kassesystem, lagersystem og webshop ligger samlet i ét, uden I skal bekymre jer om webhosting, hacker-angreb, fejl, forkert lagertælling osv.

Jeg vil gerne fortælle mere om det, og kan også hjælpe jer fra A til Z med opsætning, men vil det er lidt svært at tage noget så omfattende her via en Amino-tråd, så jeg ville foreslå at vi evt. tager en snak pr. telefon, mail eller andetsteds.

Er der et sted, jeg kan kontakte jer? Så vil jeg lige præsentere mit løsningsforslag uddybende for jer.

Og forresten: God vind med projektet! Det lyder spændende :-)

Med venlig hilsen,
Sebastian Stoll

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Vi vil gerne hjælpe dig, vi har selv udviklet vores POS system og integrationerne til de mange webshop-systemer vi understøtter.

Vores system er netop bygget op omkring at butik har fælles-lager med webshoppen.

Det hele kører på både iPad, Mac og alm windows PC.

Se mere her: www.ipos.dk 

Venlig hilsen

Anders

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke at det er aktuelt for mig. Men jeg har altid undret mig over hvordan man styrer det i praksis... Kunden går rundt i butikken, vælger en vare, når kassen 5 minutter senere... I mellemtiden kan samme vare være bestilt på nettet. Og hvis der kun er det ene eksemplar tilbage, hvem har så retten til den? Er det ikke svært at styre eller sætter man lageret i webshoppen til 1 enhed lavere end det reelt er så der er lidt buffer fra ordre går ind til man får den plukket fra hylden?

Med nysgerrig hilsen

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er mest et tænkt senarie, normalt ville man skælne mellem butiks type og hvilke vare de sælger.

er der tale om en butik der sælger Unika(dvs der kun er EN af denne vare, eller butikker der sælger begrænsede parier, så ville man typisk sætte en lov stock warning op samt spærrer for salg på varre der er udsolgt.)

Hvis der er tale om normale butikker vil de fleste vælge at håndtere web kunden , og guide denne til salg af ligende vare eller informere om leveringstid, frem for at fortælle en kunde der står med en vare i hånden at denne kan jeg ikke sælge dig.
(uanset hvordan man kører dette er det svært ikke at komme i et senarie hvor man kommer til at sælge en vare man ikke har, enten grundet man ikke har fået plukket i den fysiske butik til et web salg eller grundet uheldigt overlap)

PernillebsJensen 

du er sa.flg velkommen til at tage fat i en af vores forhandlere, er sikker på de gerne hjælper med råd/vejledning 
http://www.flexpos.com/find-forhandler

MVH Jacob Ipsen

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Det er der reelt mulighed for sker, men det er sjældent. Hvis man vil sikre sig mod det, skal man have et lager der kun bliver plukket fra til webshoppen.

Hvis det var min butik, ville jeg altid give det til kunden som fysisk stod med produktet i hånden i min butik.

Det bedste butikken kan gøre er at få fjernet webshop bestillinger fra butikken hurtigst muligt.

Mange mindre tøjbutikker har kun 1 stk. af nogle størrelser og styles, så tænker det vil være dumt at melde udsolgt på webshoppen i forhold til at salget.

:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

@HansPedersen

Jeg har altid en mindre afhvert produkt i webshoppen som buffer for vis varen bliver købt i min fysisk butik

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

PernillebsJensen:
Jeg vil finde en udbyder, der kan tilbyde både et kassesystem, lagerstyringsprogram og webshop. Der skal være automatisk træk på lageret ved salg og programmerne skal selvfølgelig kunne køre sammen, så det der sælges i den fysiske butik fjernes på lageret i webshoppen og omvendt. Webshoppens og butikkens lager skal altså være det samme.

En løsning kunne være DanDomain pakke med kassesystem - se mere her https://www.dandomain.dk/webshop/apps/info?id=347&navn=kassesystems-%20integration%20til%20dandomain%20webshop

Et par gode forslag til hvorfor du bør overveje et dansk-udviklet POS-system

- Direkte integration med betalingsterminalen og slip for fejlindtastning 

- Direkte integration med et hav af bogføringsprogrammer - gør din bogholder arbejdsløs og spar mange penge

- Kort kontering den hænger sammen med nr1 og 2 - når du får afregninger får kreditkort skal disse nemt håndteres i regnskabet det gør integreret betalingsterminal og en integreret økonomiløsning med et snuptag

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)