Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion + webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvis man ønsker at producere produkter til salg på sin egen webshop, skal man så oprette 2 virksomheder eller kan man køre både produktion og webshop som en samlet virksomhed under et CVR nr?

Hvordan skal man i så fald vælge sin branchekode når der både indgår produktion og detailhandel i samme virksomhed?

Jeg håber at der er et par venlige sjæle der kan hjælpe med disse spørgsmål :-)

Med venlig hilsen

Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

bekman1983:

Hej Aminoer

Hvis man ønsker at producere produkter til salg på sin egen webshop, skal man så oprette 2 virksomheder eller kan man køre både produktion og webshop som en samlet virksomhed under et CVR nr?

Hvordan skal man i så fald vælge sin branchekode når der både indgår produktion og detailhandel i samme virksomhed?

Jeg håber at der er et par venlige sjæle der kan hjælpe med disse spørgsmål :-)

Med venlig hilsen

Michael

Hej.

Jeg ville køre det som et CVR.

Trods du er en produktionsvirksomhed, sælger du alligevel noget - enten B2B (til virksomheder) eller B2C (til private forbrugere). Og i dit tilfælde sælger du så B2C. Du kan jo kalde branchekoden "producent af XXX-varer." 

Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tusind tak for dit svar

Mvh Michael

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

nu ved jeg ikke hvad du skal producere, men har du f.eks et patent eller varemærke vil man normalt lægge det i et selskab for sig, så du ikke mister det ved en evt. konkurs i salgsselskabet.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)