Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NÆSTEN GRATIS REKLAMEFILM.. :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er en ung fyr på 18 år, som vil tage et stort spring, at blive selvstændig.

Jeg skal have gang i et videoproduktionsselskab.

Min alder kan nok godt få jer til at tvivle på mine evner. Det er et meget stort problem for mig, men jeg håber i vil læse med alligevel.

Jeg er et kamera... Nogen folk lider af uvirkelighedsfølelse (osteklokke). Jeg har det med at falde helt hen i mine egne tanker over hvordan jeg kunne gøre alt til en film. Kan godt være et problem til tider, men jeg håber at i har fået en ide' om hvor meget det betyder for mig.

Da jeg kun er 18 år, har jeg desværre ikke noget portfolio i øjeblikket. Men det er en virksomhed jo med til at give mig. Men alle har deres første video for en klient. Det her bliver forhåbentlig min chance. :)

Jeg søger en som mangler en reklame film, har mod på at satse (omkring 4 - 5000 kr)

Jeg ved jeg kan levere varen, men det er selvfølgelig ikke nok. Men hvis i overvejer det kan i skrive på min mail adresse. (Maltheabs@gmail.com)
Måske kan vi opbygge lidt tillid. Så kan jeg jo også komme med ideer til hvad vi kunne gøre med din virksomhed.

Her er et lille copy paste..

"Videnskabelige undersøgelser viser, at et gennemsnitsmenneske husker 20% af alt hvad de hører, 30% af det de ser, men hele 70% af det de både ser og hører samtidig, hvilket gør film til det ultimative medie, i forhold til at få potentielle kunder til at huske ens meddelelse til dem."

Skriv til mig på mail hvis i kunne overveje det.

Mange hilsner

Malthe Absalonsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)