use and share - kunne tro det er som jeg selv gør det: man anvender selv alle produkterne = use og man fortæller alle der vil høre derpå hvad det betyder for mig at jeg selv bruger produkterne = anbefale eller dele ud af mine erfaringer = share
Jeg har jo som bruger en god fornemmmelse af hvad creme, kosttilskud og dejlige sæber gør for mig selv og min familie. Også før jeg forhandlede disse produkter brugte vi andre produkter og kan nu sammenligne disse både på pris og virkning samt kvalitet og sidst men ikke mindst på indholdet af ingredienserne der ofte lader meget tilbage på de produkter vi anvendte før vi blev forhandler.
NÅr du står i en butik - mon så ekspedienten der rådgiver dig har denne erfaring fra eget brug af alle produkterne ......Hmmmm.......?
NÅr du står i en butik - mon så ekspedienten der rådgiver dig har denne erfaring fra eget brug af alle produkterne ......Hmmmm.......?
Hilsen john sommer
Jamen, John... det ved du da - de rådgiver da HELT SIKKERT udfra egne erfaringer med alle de produkter de har--- det er da derfor et tager 3-4 år at stå i lære i en butik (det tager cirka 1 dag at lære kasse-apparatet, et par dage til at få styr på butikkens logistik m.m. - yderligere et par dage til at konstatere om man har flair for at tale med kunder en hel dag - og sige "Kan jeg hjælpe dig?" - og "Ja tak, det bliver 100 kroner". Efter et par uger er det ren rutine.
Den resterende tid bruges så på at gøre egne erfaringer med ALLE produkterne... så når en ekspedient sælger dig en vidunderlig creme har det næsten aldrig at gøre med at det er det produkt som er på tilbud eller i fokus den uge.... ;-)
Mvh. Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
NÅr du står i en butik - mon så ekspedienten der rådgiver dig har denne erfaring fra eget brug af alle produkterne ......Hmmmm.......?
Hilsen john sommer
Jamen, John... det ved du da - de rådgiver da HELT SIKKERT udfra egne erfaringer med alle de produkter de har--- det er da derfor et tager 3-4 år at stå i lære i en butik (det tager cirka 1 dag at lære kasse-apparatet, et par dage til at få styr på butikkens logistik m.m. - yderligere et par dage til at konstatere om man har flair for at tale med kunder en hel dag - og sige "Kan jeg hjælpe dig?" - og "Ja tak, det bliver 100 kroner". Efter et par uger er det ren rutine.
Den resterende tid bruges så på at gøre egne erfaringer med ALLE produkterne... så når en ekspedient sælger dig en vidunderlig creme har det næsten aldrig at gøre med at det er det produkt som er på tilbud eller i fokus den uge.... ;-)
Mvh. Lasse
hmmmm.... så godt jeg ikke arbejder i bilka... hvis jeg SKULLE prøve ALLE varer....
Jow - det ved jeg jo godt at de ikke har - prøvet alle produkterne, men vi bruger selv de produkter vi markedsfører af Forever Livning Produkter og det betyder jo noget at man kan give anvisninger på basis af egne erfaringer med dem - ikke alle er egnet til os men er så måske egnet til andre. Vi har samme DB på alle produkterne og oversælger således ikke et udvalgt produkt.
Og det er jo her jeg ser en væsentlig forskel på at handle i butikken og ved en direkte forhandler - network marketing forhandler.
Men men vi ved jo godt at de fleste vare ikke bliver købt men bliver solgt- folk går i butikken og beder om dit eller dat produkt som de har set eller hørt om et sted - måske reklamer på TV ect. - måske en ven der har prøvet - og det at have prøvet er jo den bedste anvisning !
Og ja klart nok at man ikke kan have erfaringer med alle varegrupperne i en stor butik - derfor bør vi også være mere selektive når vi handler vare i et segment til invordes og udvordes brug. Se på deklarationen og undgå de skrappe midler. Det der er nævnt først er hvad der er mest af i varen.