Hola aminoer, jeg håber I har det fantastisk! Hvordan er det lige det fungerer med hensyn til begrænsning af drift i diverse brancher for en enkeltmandsvirksomhed - er der overhovedet nogen? Med andre ord: lad os sige jeg har en enkeltmands detail virksomhed der køber og sælger produkter - er jeg så i min ret til drive virksomhed med den, i urelaterede brancher så som udvikling af spil til Droner, webudvikling og coaching? |
ja - bliver hver branche stor skal den registreres som branche (tror 300.000) men ja - du må have mange brancher i en enkeltmandsSebastian Sativa:Hola aminoer, jeg håber I har det fantastisk!
Hvordan er det lige det fungerer med hensyn til begrænsning af drift i diverse brancher for en enkeltmandsvirksomhed - er der overhovedet nogen?
Med andre ord: lad os sige jeg har en enkeltmands detail virksomhed der køber og sælger produkter - er jeg så i min ret til drive virksomhed med den, i urelaterede brancher så som udvikling af spil til Droner, webudvikling og coaching?
Om DU så har godt af at sprede fokus på så meget eller om det ender i pytipande alt sammen, er en anden sag
vh John H