Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt-mulig-virksomhed?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hørve
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Lev Mere Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola aminoer, jeg håber I har det fantastisk!

Hvordan er det lige det fungerer med hensyn til begrænsning af drift i diverse brancher for en enkeltmandsvirksomhed - er der overhovedet nogen?

Med andre ord: lad os sige jeg har en enkeltmands detail virksomhed der køber og sælger produkter - er jeg så i min ret til drive virksomhed med den, i urelaterede brancher så som udvikling af spil til Droner, webudvikling og coaching?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Sativa:

Hola aminoer, jeg håber I har det fantastisk!

Hvordan er det lige det fungerer med hensyn til begrænsning af drift i diverse brancher for en enkeltmandsvirksomhed - er der overhovedet nogen?

Med andre ord: lad os sige jeg har en enkeltmands detail virksomhed der køber og sælger produkter - er jeg så i min ret til drive virksomhed med den, i urelaterede brancher så som udvikling af spil til Droner, webudvikling og coaching?

ja - bliver hver branche stor skal den registreres som branche (tror 300.000) men ja - du må have mange brancher i en enkeltmands

Om DU så har godt af at sprede fokus på så meget eller om det ender i pytipande alt sammen, er en anden sag Big Smile

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)