Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke produktion, hvor et andet firma mener at have TM Jurahjælp

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Tak for dit input.

Fashion-Seller:
Det er et hjemmegjort brev, som tydeligt bærer præg af, at der henvises og omtales nogle forkerte paragraffer, ligesom fremgangsmåden bærer præg af, at det ikke er helt efter bogen.

Det er lige mine ord.

For at det skal være unikt, i min optik, så skal alle ikke kunne købe delene på f.eks. alibaba, og andre hjemmesider, så skal delene være min opfindelse, eller min produktion. Altså ikke noget der ligger til salg på andre hjemmesider. Det vil jeg kalde unikt.

Og som jeg skrev tidligere, så er min. 80% af delene ændret, således det slet ikke ligner, langtfra.

Når du siger, at det omtales nogle forkerte paragraffer, ligger de korrekte på nettet?. Jeg har prøvet tante google, men der kommer ikke lige noget.

Noget der er unikt, kan godt blive solgt eller plagieret af andre, og her er Alibaba jo verdens mestre i at sælge plagiater. Så du kan ikke 100% gå ud fra, at det er sådan. 

Altså der henvises til Varemærkeloven, som jo slet ikke gælder i denne sag, da varemærker er navne, logoer, specielle tegninger, slogans og symboler.

De skulle i stedet henvise til ophavsretsloven eller designloven

Det er ihvertfald dem, som krænkelsen evt måtte omhandle...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)