Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

!!!Hjælp!!!!! WordPress på et domænenavn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skjern
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske bare et ja nej spørgsmål :D Men kan man købe et domænenavn ved fx. Unoeuro og så andmistre siden via Wordpress? altså hvor man ligesom "installere" Wordpress på domænenavnet :D og kan det gøre uden at havde Wordpress premium? :D på forhånd tak for hjælpen :D     

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er ja :)

Vil være ærlig at sige at jeg arbejder i et webbureau, så jeg kan have en vis bias - men må jeg spørge hvad du vil have ud af siden?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, sagtens. Tror endda de har en 1-click installer til wordpress.

Fra Skjern
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk tak for :D Den holder jeg desvære lidt tæt på kroppen endnu men noget med E-bøger ;)  

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

E-bøger er fremtiden

Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Surftown A/S Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du kan sagtens bestille et domæne igennem os, Unoeuro, eller et andet webhotel og få lavet et web site med WordPress.

Der er dog forskel mellem en WordPress du har hostet i et webhotel, og WordPress hostet på et eget domæne via wordpress.com. Mere specifikt så står du selv for administrationen af siden hvis du installerer WordPress via et eget webhotel, imens WordPress står for administrationen hvis du har det via wordpress.com.

Fordelen med at have det i et webhotel er dog netop at du har langt større frihed når det kommer til administrationen, og at du ikke er begrænset når det kommer til installation af skabeloner, plug-ins, etc.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress igennem Unoeuro, er ikke specielt svært at få op at køre, hvis du bare har lidt teknisk forståelse. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Medmindre altså du hoster hos Surftown, som lige præcis begrænser din wordpress installation til prædefinerede temaer. Vær nu ærlige, venner ;-)

Gå ind og download zip-installeren på wordpress.org, læg den op via ftp, og besøg din forside. Så giver resten sig selv, og du får en 100% uafhængig wordpress-installation.

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Surftown A/S Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas! Bland nu ikke vores tidligere hosted WordPress-løsning (Surftown Creator) sammen med en almindelig WordPress installation. Man kan sagtens installere en almindelig WordPress installation hos os uden at det er nogle begrænsninger til temaer. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha! Min fejl. Jeg er altid løbet hovedet mod samme mur når mine kunder har hosted på surftown. Men det må jo bare være fordi, de ikke kan finde den "clean" installation :-) Tak for oplysningen.

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)