Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webtekster, oversættelser eller transskription

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lige startet en virksomhed (nielsenmarketing) og derfor søger jeg kunder som har brug for hjælp til div webtekster mm. Jeg har fået en hjemmeside op at køre, www.nielsenmarketing.dk (skulle gerne komme op og køre i løbet af weekenden) som i kan tjekke ud. Den er dog midlertidig og skal nok blive opdateret løbende :)
Da jeg er nystartet, kører jeg resten af 2017 med meget nedsatte priser pr ord.
Skulle det fange din interesse så skriv en uforpligtende mail på nielsenmarketing@email.dk

Glæder mig til at høre fra jer

Mvh Simon

Tilmeldt 12. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Nielsen SoluTIons Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

To hurtige tips.

Tror du skal udbygge din site lidt, lave sider for hver service, skrive lidt om dem eller bare gøre det på hjemmesiden, så der er lidt mere indhold på din side. sørg for at vælge et tema og byg det ud, der er masser af gratis temaer derude.

Samtidig bør du lave ordet mail i sætningen: 

Hvis du har spørgsmål ang. en opgave du vil have lavet, så skriv endelig en mail. 

til et email link, eller endnu bedre lave hente et plugin til en formular, som folk kan udfylde og sende til dig.

Tag evt. et kig på http://nielsensolutions.dk 

Held og lykke.

Lars

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg skal formulere mig så høfligt som muligt: 

Hvordan kan du tilbyde webtekster, når dit opslag er spækket med kommateringsfejl og grammatiske fejl? 

Jeg siger ikke, at du er en dårlig skribent. Slet ikke. Jeg spørger blot ind til, hvorfor du ikke læser dit opslag igennem inden publicering? Ligeledes din hjemmeside. Dine tekster er jo dit produkt, hvorfor vigtigheden af deres korrekthed er markant. 

Når det er sagt, så kan det være, at jeg har en opgave til dig. Jeg gider i hvert fald ikke selv lave den. [;-)]

Kan du løfte sløret for din pris pr. ord eller timeløn (hvis det er noget, du har)? 

Tilmeldt 18. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for de gode fif Lars Nielsen! Som sagt så blir hjemmeside opdateret og udbygget :)

Tilmeldt 18. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper Friis.

Ja du har ret, hvorfor så mange fejl?
Mit helt ærlige svar er, at det hele gik lidt for hurtigt. Jeg fik ikke læst det igennem inden jeg trykkede OK, beklager.

Dit spørgsmål omkring pris pr. ord eller timeløn.
Min forestilling var, at opgavens udformning skulle tages med i betragtningen inden en pris blev aftalt. Der er trods alt forskel på at oversætte en tekst, transkribere eller skrive en ny tekst. Jeg da med glæde høre lidt nærmere :)

Mvh Simon

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Overby:



Ja du har ret, hvorfor så mange fejl?
Mit helt ærlige svar er, at det hele gik lidt for hurtigt. Jeg fik ikke læst det igennem inden jeg trykkede OK, beklager.

Hej igen, Simon. Du skal aldeles ikke beklage. Det var ikke et angreb - nærmere et råd. Og eftersom jeg selv har tekster nær hjertet, så kigger jeg foruroligende på den udvikling, der sker i tekstbranchen. Nogle tendenser tyder på, at det kun er SEO-tekster, hvor den tekstmæssige kvalitet er ligegyldig, men det blot handler om mange ord til få penge. Ærgerligt. 

Gider du smide mig en mail på kasperfriis@friisonline.dk? Så kan jeg briefe dig om opgaven, samt høre lidt mere om dig. Jeg sidder som sagt med en tekstopgave til en af vores egne websites for hånden, og jeg agter ikke at lave den - og jeg har travlt nok med tekster for vores kunder allerede. Smile1

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)