Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hovedopgave, idéer til emner (kvitterer den idé jeg ender med, med en god flaske champagne)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg læser til finansøkonom og har opbygget en platform ligesom Upwork (Har allerede over 1000 freelancere og nye jobs hver dag).

Jeg skal igang med min hovedopgave som selvfølgelig skal handle om noget indenfor freelancing eller mit projekt, men jeg kan simpelthen ikke finde på noget.

Har overvejet følgende emner:

Markedsundersøgelse af freelance-økonomien

Merindtjening i forhold til min egen platform

og så kan jeg ikke rigtig komme på mere.

Skriver herinde, da jeg ved der sidder nogle skarpe hjerne, som højst sandsynligt ville kunne grave et emne eller to op, indenfor kategorien.

Mange tak på forhånd.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Spændende, har du et link til dit projekt så man kan se det? og måske bruge det?

Min tanke er at de emner du selv kommer med, er lidt for normale og oplagte. Ville det ikke give bedre mening, fx. at fokusere på hvilken forskel brug af freelance økonomi kan give virksomheder bedre fordele.

Nu ved jeg ikke hvilken tyupe freelancere du sidder med, men fx. i forhold til designere, copywritere osv. kunne du fokusere på x antal virksomheder, og lave en case study på, hvilken reel effekt der er for en virksomhed der benytter freelancere.

Fx. i forhold til copywritere og design, kan man ofte gå ind og måkle på fx. stigninger i konverteringsrater, SEO placeringer osv.

Så kunne du samarbejde med 3 -4 virksomheder, der vil dele sin data, og dokumentere effekten af arbejdet.

Det ville både give dig data til din opgave og data du kan bruge til at sælge dit produkt og dermed slå 2 fluer med et smæk.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 17. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Først og fremmest mange tak for dit svar. Dog tror jeg ikke jeg har tid til et sådan eksperiment, selvom jeg også havde tænkt tanken. Burde måske have skrevet dette i indlægget..

Url: https://grandgigs.com

Men igen, mange tak for svaret :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)