Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hurtigt kan man forvente besøg fra google på sin blog?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et tilføjelses spørgsmål til dette emne.

Hvor frekvent bør man lægge et indlæg op på sin side. Er 1 gang hver 14 dag nok eller bør det nærmere være en gang om ugen for at være mest optimalt med hensyn til indexering af google, og hvor ''interessant'' de ser ens side? :)

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Fra  Klikko ApS Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor.

Nu har jeg ikke tjekket din side igennem ift. SEO (Content + teknisk), men jeg vil ihvertfald lige anbefale at køre den igennem tjeklisten på klikko.dk/seo for at se, om der er noget, du evt. mangler ift. onsite.

Den største udfordring, som du har, er dit Offsite - dvs links. Pt. har du kun links fra 5 sider, og det er alt for lidt.

Hvis du laver en god kombination af onsite + offsite, så bør du få sparket for alvor i gang i løbet af 1-3 måneder.

Læs min SEO case her på Amino https://www.amino.dk/blogs/mohammaddadkhah/archive/2017/06/22/seo-case-s-229-stor-forskel-er-der-p-229-placeringerne-p-229-google.aspx omkring ingefærshots.dk - på 90 dage var den nr. 1.

I dag har den over 12.000 besøgende pr. md., selvom jeg ikke har skrevet et eneste nyt indlæg siden januar/februar 2017.

Håber, de 2 links kan hjælpe :)

MD

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mohammad,

Rigtig god tjekliste, den får jeg lige tjekket igennem :). 

Hvordan får du links til at pege din retning udover gæsteindlæg? For du har helt ret i at offsite SEO'en ikke har været optimeret så voldsomt som onsite delen.

Min strategi er at lave utroligt meget onsite content med long tail søgeord så hvidt muligt, og så fylde på siden så meget som muligt.

Eftersom at du ikke har lavet et nyt indlæg siden januar/februar, har du så ikke oplevet et fald i antal besøgende siden den ikke bliver opdateret mere? :)

Mvh

Mark

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)