Flere har spurgt mig om jeg kan hjælpe dem med at få mine brugere til at tilmelde sig deres nyhedsbrev - Min målgruppe er perfekt til disse firmaer, men hvad er en e-mail adresse værd ved sådan en tilmelding. Måden det vil foregå på er i forbindelse med en konkurrence - på nogenlunde samme måde som det foregår f.eks. på adfair, brand2brand m.fl. Så kom med et godt bud, hvad er sådan en tilmelding værd for et firma? Birgit |
Meget.
Dit segment er 100% for blefirmaer, babytøjsfirmaer osv.
Dvs. i stedet for en kontaktpris på optil 50-80 kr for at sælge 1 cd i en tv reklame f.eks. (hvor langt størstedelen af dem der ser reklamen ikke er potentielle kunder) så er der meget større chancer for at modtageren i dit kundesegment vil udvise interesse for produktet der tilbydes og dermed også en relativt højere værdi.
Så hvis man giver 10 øre per tv seer - vil du skulle have mindst 1 kr per nyhedsbrevsmodtager.