Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en samarbejdspartner

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Andreas

Det er en håbløs ide, at ville søsætte, og bare det at du leder efter en partner herinde til så vanvittigt et projekt, viser, at du slet ikke har forudsætningen for at skubbe båden i søen.

DU skal bruge rigtigt mange millioner af kroner, inden du er igang, og du er håbløst bagud på tid.

Der er intet nyt og originalt i din forretningsmodel, udover at dit produkt vil være dyrere at anvende, end de mulighder man har nu.


Så kan du blive lige så fornærmet som du vil, men det du beskriver der, er dødfødt.



Swipp kom som nummer 2 på markedet i Danmark, og måtte lukke grundet Mobilepay.
Mobilepay kom nummer 2 på markedet i Norge og har netop trukket sig grundet Vipps, som kom først der.

Lærdommen, er at der kun er plads til 1 udbyder lige pt per land

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M. S. det vil jeg gøre. Tak for hjælp :)

Mvh Andreas

god aften

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

M. S.:

...

Jeg har selv fået en ide, den går ud på at man kan samtale over internettet, men med video, så man kan se den man “snakker” med. Jeg ved at min ide er god. Kender du en programmør og en revisor og en samarbejdspartner som kan hjælpe mig med den her vildt fantastiske ide?? Jeg vil selv bidrage med lidt stædighed, lidt manglende forståelse og så i øvrigt spamme diverse iværksætterfora med talentløst ævl. Ingen skal sige til mig at det ikke lykkes!

Der findes ikke noget bedre end en god gangs sarkasme. Tak for grinet :)

Og held og lykke med projektet Andreas

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen, jeg tror ikke i har læst hele konceptideen. Så jeg tror man først skulle gøre det inden man kan lave nogle bemærkninger. Jeg ved hvad fordelene, ved mit koncept er. (Jeg kender min niche😉)

god aften

- Andreas

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas du forstår da virkelig ikke at læse imellem linjerne... 

Jeg gav dig hele opskriften på hvordan du kunne starte den virksomhed du drømmer om, og du troede at jeg sagde at det var umuligt.

Før du overhovedet kan drømme om at starte sådan en virksomhed så skal du altså have et par milliarder i start kapital. Og det uanset om du er så heldig at finde en samarbejdspartner der er villig til at kode hele lortet for dig eller du må ud i byen og hyre noget arbejdskraft.

Læg mærke til at jeg sagde tænk småt før du tænker for stort.

 

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skygge Manden, jeg har ingen investor endu. Fordi først vil jeg finde en samarbejdspartner, så finder vi sammen ud af hvad den næste skridt skal være. (Jeg har lavet en plan skridt for skridt. Sammen finder vi en løsning hvad den næste skridt kunne være). Men jeg er altid åben for en investor.

Mvh Andreas 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Andreas, Samarbejdspartner og Investor

Reglerne er sådan for øjeblikket, at der ikke kan tillades afsendelse eller modtagelse af mere end kr. 250.000 pr. år på mobilt betalingssystem, dette under hensyntagen til hvidvaskbestemmelserne.

At kunne tale til kortautomaten kræver nye automater overalt, hvilket er dyrt.

Banktilsynet skal godkende systemet, hvilket vil sige at systemet skal laves først med automat m.v. , med risiko for ikke godkendelse.

På dankortapp, som for nylig er taget i brug, holder du din telefon hen over terminalen, som herefter registrerer din betaling.

Mvh Jørgen

Meget lidt af det du beskriver kan anvendes og vil være uforholdsmæssigt dyrt at producere, med risiko for manglende godkendelse.

Derfor er jeg ikke interesseret i at deltage i projektet.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen voice-scan og face-scan funktionerne kommer ikke til at blive brugt på Automater. De ville blive brugt hvis man skal betale eller overfør penge til en anden bruge, webshop, butik…når man er på sin mobil eller computer. Jeg har taget kontakt til en programmør og han siger at det godt kan lade sig gøre. Og det ville virkelig være en game-changer.

Mvh Andreas

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det med face scan lyder rigtig godt.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)