Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en samarbejdspartner

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej, jeg hedder Andreas 

jeg kommer fra Aabenraa kommune.

Jeg har haft en meget god ide (som jeg selv syndes). Jeg søger en samarbejdspartner fordi jeg bruger lidt understøtning i projektet.

Ideen handler om en nye betalingsmetode. Det er ret interessant. Hvis du vil vide om ideen.

Skriv en hurtig PM, så ser vi videre.

Jeg glæde mig at høre fra dig.

Mvh Andreas

Kontakt: fashiondanishstyles@gmail.com

 

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fuck nu af med at spørge om det samme hver eneste uge. Der er ingen der gider at hjælpe dig, når du ikke engang kan skrive en tekst uden en masse stavefejl. Og ingen gider at bruge deres tid på at sende dig en PM om idéen. Hvis du ikke tør at fortælle om det i et åbent forum, så bør du ikke lede efter en partner.

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej @Anders B og alle andre bruger iværksætter på denne iværksætter platform.

Jeg ved at jeg i de sidste par uger har lavet mange indlægamino. Det var fordi det var ingen, som kunne hjælpe mig videre. Jeg troede, hvis jeg ville lave flere indlæg ville der være en større changse for at finde den mit rette svar.

Det hvad jeg har lært er at man ikke bruger at lave mange indlæg på amino, det handler om at pakke alle nødvendige informationer + selve ideen ind i et aminoopslag. (Mindre er nogle gange mere) Er det et af mine sidste oplæg på amino at finde en samarbejdspartner til dette projekt.

Mvh Andreas

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej mit navn er Andreas, og jeg har en god ide.

Jeg skriver fordi jeg har haft en ide og jeg ville høre jer af om hvad i syndes om ideen.

Ideen.

Det er 4 systemer som man kan bruge

  1. (Privat-transfer)-betalingsystem

2. (Pro-transfer)-betalingsystem

3. (pay-web)-betalingsystem

4. (Pay-them)

(Alle disse systemer bliver integreret i en app. Hvis man vil, kan man vælge et betalingsystem som skal åbnes mittesamme når man åbner appen. Så bruger man bare at skrive sin kode ind som man har lavet da man har oprettet sin bruger.)

  1. (Privat-transfer)-betalingsystem

(Privat-betalingsystem) er til privatpersoner som skal overfør/betale penge i en mindre summe. Man kan overfør/betale op til 15.000 kr om dagen, helt gratis som voksen. Når man er under 18 kan man overfør/betale 5.000 kr om dagen. Man kan bruge 15.000 kr(voksen)/5.000 kr(barn) tilsammen i en butik, og på en webshop. (Ved MobilPay kan man kun overfør 3.000 kr når man er under 18. Når man er voksen skal man give sin CPR nummer ind så registrer den dig hvis du er voksen). Hvis man vil overfør/betale flere penge, så kan man købe en pakke(abonoment) så kunne man opgrader til 20.000, 25.000, 30.000 osv. Indtil 1.000.000 som varer en månede (Det er endu uklart hvor mange penge kunden skal betale for at opgrader. Det skal vi endu finde ud af) Hvis man vil overfør mere end 1 million kroner om dagen, så skal man have et andet system som hedder, Pro-transfer. 

Hvad gør man når en bruger kun skal overfør/betale en enkelt gang et større beløb? Hvis kunden bruger (Privat-transfer)-betalingsystemet. Så har forbrugeren muligheden for at overfør, op til en 1.000.000 kr. Men man skal betale lidt i transaktionsgebyr, fordi vi som virksomhed skal også tjene penge på det, til vi kan betale software udviklerne, lav systemet sikre og forbedre vores produkt generelt.

Fordelen ved at forbrugerne har muligheden for at overfør/betale et enkelt gang, er at det ikke er nødvendig at opgrader til en en pakke som varer et helt år, som forbrugeren ikke engang får noget ud af. På den måde sparer kunden penge og vi tjener også godt på det.

Hvorfor er det godt for vores virksomhed?

Det er ingen af forbrugerne som vil opgrader til 30.000 kr bare fordi forbrugeren skal overfør/betale et beløb på 25.000 kr et enkelt gang. 

Det er nok rigtig mange forbrugere som vil benytte denne måde at overfør mange penge på hurtig og sikker.

Hvis du vil betale rigtig hurtig i en psysisk butik, så kan du også bruge et lidt andet system fra os hvor du bare bruger at holde din mobil mod en plade/device, som er ved selve kassen. Dette system findes allerede i USA men ikke i Danmark. 

Hvordan funger det?

Inde i simkortet er der integreret noget, når man holder den over et magnetfelt bliver der lavet et betaling.

Hvordan tjener vi penge ved dette system?

  • Forbrugerne skal betale en transaktionsgebyr når de vil overfør/betale mere penge end der er mulig gratis.
  • Forbrugerne skal betale for opgradering.

Hvorfor vælger kunderne vores system og ikke de andres?

  • Man kan overfør flere penge gratis (MobilPay 10.000 kr vores sytem 15.000 kr om dagen som voksen. Som barn MobilPay 3.000 kr vores system 5.000 kr om dagen)
  • De kan overfør mange flere penge (det koster bare lidt i transaktionsgebyr)
  • Man kan betale med bitcoins i butikker, webshops og man kan overfør 
  • Man kan overfør/betale med alle de valutas som vi har integreret systemet med. Så det vil sige hvis du vil købe noget i Tyskland har du muligheden for at betale med (Privat-transfer)-betalingsystem. Du bruger bare at ændre landet du er i, det gør man i selve appen. Du har også muligheden for skrifte til automatik så skrifter den landet automatisk og du bruger ikke mere at gør det manuelt, hvis man har lyst til det.

2. (Pro-transfer)betalingsystem (Til Virksomheder)

(Pro-Transfer) er hvis man skal overfør/betale overfør rigtig mange penge.

Virksomhedet skal dog betale en fast transaktionsgebyr. Man kan registrer sig som virksomhed idee man angiver sit cvr nummer. (Vi ved ikke hvor mange procent transaktionsgebyren skal ligge på. Så det skal vi endu finde ud af

Hvordan tjener vi penge ved dette system?

  • Virksomheden/privatpersonen skal betale en transaktionsgebyr når de/han/hende vil overfør/betale mere penge end der er mulig gratis.

Hvorfor vælger kunderne vores system og ikke de andres?

  • Man kan overfør bitcoins og man kan overfør dk, euro (Hvis vi har integreret denne valuta.)
  • Det er billigere fordi i transaktionsgebyr koster det ikke helt så meget som ved konkurenterne. 

3. (Pay-Web)-betalingsystem

(Webshop-betalingsystem) er til webshops som sælger ting online så kan du modtage penge. Fordi kunden har oprettet et konto ved os, bruger kunden bare at gå ind på en webshop tryk på køb nu og så vælger hun vores betalingsystem og så trykker hun på den og så er produktet købt. Når kunden har gjort det så opstår der en connection mellem webshoppen og hjemmesiden hvor brugeren har lavet en account. Så når de er conectet siger systemt okay (Brugeren får ikke noget med af det og det tar kun et par sekunder. Det eneste som kunden får med er at der bliver vist en et tegn som signaliser købt) 

4. Pay-them: 

Overfør penge til sine arbejder meget lettere og hurtigere. Man skal kun logge ind på appen og trykke på arbejde og så holder man den over et magnetfelt som så logger dig ind. Når man skal have pause er det samme princip og når man har fyreaften.

Sådan er det for både medarbejderen og chefen tilfreds stillende og ingen bliver snydet.

Når chefen skal overfør penge kan chefen vælge om lønnen skal blive betalt automatisk. Så vælge man et tidspunkt hvornår pengene de skal blive overført. Eller man kan gør det manuelt hvis man vil.

Valuta

- På alle disse betalingsystemer kan man altid overfør og købe med normale penge fra Kroner-indiske Valuta feks. Hvis du nu som privat bruger skal ud at handle i supermarkedet i tyskland så kan du sige hvor mange kroner der skal være i euro. Eller hvis dit barn er i på klasse rejse i Tyskland og barnet ikke har mere penge kunne forældrene eller andre private bruger sende nogle danske kroner og vælge at de skal blive sendt i tyske kroner. Eller hvis det er USA, så kan du sende kroner til dollars. Appen viser en også hvor mange dollars eller euros det kommer til at være hvis man sender så og så mange kroner. Man kan også sige at man vil sende 200 € og så regner den ud hvor mange kroner det bliver. Og så kan du bare sende dem. På den måde er det meget nemmere at regne ud hvor mange penge personen skal have. 

- Bitcoin er en digital valuta, som både kan bruges til at betale med, samt til opbevarelse af værdi. Bitcoin siger man er fremtiden at handle online på, så med disse betalingsystemer ville man have muligheden for at modtage og overfør bitcoins. (Men jeg ved ikke om man kan gøre sådan at man kan kan lave en bitcoins til normale penge eller omvendt at man kan lave normal dkk. til bitcoins  )

Login/Betal/Overfør/

  • (Man kan logge ind med en hel normal kode som man har oprettet som skal indeholde 4. Jeg ved ikke om det er sådan en godt hvis man også kan logge ind med en normal kode, jeg tror ja fordi så kan forbrugeren selv bestemme hvordan man vil logge ind). Det findes også noget som hedder face-scan og voice-scan. Med dette system ville det være muligt at logge ind med sin stemme eller ansigt så åber den appen/hjemmesiden. Det ville funker på alle devicer, Computer, taplets og mobiltelefoner. Så man bruger kun at kigge på skærmen og så scanner devicet ens ansigt eller man kan bruge voice-scan  og så kan forbrugeren logge ind, betal eller overfør penge på denne måde. man bruger ikke at huske en kode og det er 2x så sikker. Samme princip når man skal lave en overførsel. Man kan selv lave en forindstilling hvordan man logge ind. (Jeg er mig ikke endu sikker, om det skal være sådan at man kan selve vælge hvordan man vil betale når man logger ind, betaler noget eller når man skal overfør penge. Feks: Så kan man selv vælge om man vil have face-scan når man logger ind og når man vil betale penge vil man  måske gerne bruge en kode og hvis man vil lave en overførsel så vil man gerne bruge voice-scan. Så spørgsmålet er om det bliver for kompliceret. Til system bliver brugervendlig. ) Den reager kun på din stemme, fordi inden man kan bruge voice-scan, skal man registrer sin stemme. Det gør man i det, forbrugeren skal siger et bestemt ord, dette ord skulle også være let udtalelig i de fleste sprog på verden. For at kunne overfør penge og man skal sige “betal” for at kunne betale. Men jeg tænker det er for kompliceret det skulle kun findes et ord til at åbne appen, overfør og betal penge.

Hvordan adskiller systemet fra det der allerede findes?

  • Forbrugeren/virksomhedet sparer penge ved transaktionsgebyren (Det koster ikke helt så meget i transaktionsgebyren som ved de konkurenterne)
  • Online handel, med 1 klick er produktet købt.
  • Du kan betale og overfør penge i alle forskellige lande. (Vi starter i Danmark og så vil vi også have alle andre landenes valutas med)
  • Du kan betale og overfør bitcoins (fremtidens penge)
  • Man kan Betale/overfør penge som privat kunder og som virksomhed. (Man bruger kun vores system og ikke andres system. Sådan er det mere overskuligere for forbrugerene.)
  • Man kan overfør flere penge gratis (MobilPay 10.000 kr vores sytem 15.000 kr om dagen som voksen. Som barn MobilPay 3.000 kr vores system 5.000 kr om dagen) (Vi får flere kunder)

Hvad syndes du?

  • Er der noget som du ikke syndes der er så godt?
  • Hvad er godt
  • Har du måske selv en forbedring til ideen?
  • Jeg er spændt på hvad du syndes om ideen. (Jeres informationer er sikre ved mig, så i skal ikke være bange for at jeg giver dem videre.)
  • Jeg bruger hjælp til at få en sammenhang i helekonceptet. Hvor mange procent skal de betale hvis de betaler så og så mange %. Kunne i hjælpe med at udvikle ideen, til den er perfekt?

Jeg har kontaktet jer fordi jeg bruger hjælp til konceptudvikling, jeg er godet i baglås. Kunne i hjælpe mig videre.

Hvis i har muligheden for at 

Kontakt mig

T: 71160604

M: fashiondanishstyles@gmail.com

Mvh Andreas

Jeg glæde mig at høre fra jer :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Intet nyt i din ide. Det er en opremsning af en dårligt formuleret og uoriginal prisstrategi, på et produkt du ikke har en chance for at søsætte med din demonstrerede mangel på helt basal viden.
Tag og lær dig et ordentligt skriftligt dansk. Det virker sjusket og respektløst, at henvende sig med det sprogbrug som du demonstrerer her.
Netop evnen til at kunne formidle et budskab skriftligt tror jeg er en god investering for dig. Du er ung og tydeligvis uskolet. En tidsmæssig investering i seriøs skriftlig formidling vil garanteret betale sig tilbage mange gange.
Du får ikke et projekt til mange millioner realiseret, ved blot at have lidt andre takster og gebyrer end konkurrenterne. Tænk logisk - hvis det var så simpelt, som det du beskriver, så fandtes der ingen konkurrence.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

jeg syntes bare du skal opgive den ide. Fordi medmindre det lykkedes dig at få en aftale i hus med alle banker i hele verden så er den umulig at eksekvere (og der skal nok et par millioner/milliarder til).

Så medmindre du er med i bilderberg gruppen eller har et par milliarder så kan du ligeså godt opgive.

Du bliver desværre nød til at tænke småt før du kan tænke stort...

MVh.

Lurks in the dark.

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lurks in the dark jeg er ligeglad hvad du og alle andre siger. Jeg lytter ikke efter nogen som siger det er umulig eller du det klarer du ikke. Jeg ved det kommer til at blive rigtig svært. Men jeg tror på denne ide og jeg kommer til at give alt til det lykkes. 

Mvh Andreas

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er da ikke nogen, der siger at det er umuligt. Det er beviseligt muligt, det ser man direkte på de aktører, som findes på markedet. Din ide er ikke original. Produktet findes i forvejen. I din beskrivelse, forklarer du hvordan dit produkt adskiller sig fra konkurrenterne - ved at beskrive at det ikke adskiller sig på et eneste punkt.
Jeg har selv fået en ide, den går ud på at man kan samtale over internettet, men med video, så man kan se den man “snakker” med. Jeg ved at min ide er god. Kender du en programmør og en revisor og en samarbejdspartner som kan hjælpe mig med den her vildt fantastiske ide?? Jeg vil selv bidrage med lidt stædighed, lidt manglende forståelse og så i øvrigt spamme diverse iværksætterfora med talentløst ævl. Ingen skal sige til mig at det ikke lykkes!

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M. S. det findes allerede, Facetime, Skype, facebook har også denne funktion og listen kører videre. Hvilken værdi skaber dit system for kunderne som de ikke endu har?

mvh Andreas

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Præcis, godt spottet! Prøv nu at anvende samme logik på dit eget projekt.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)