Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelse af lager - intet svar

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Pga. det nedbrud jeg havde på shoppen i sin tid, har økonomien naturligvis været presset. Derfor har jeg opsagt mit nuværende lager. Det tog 3-4 mails til min udlejer, før jeg fik et svar på, at mit lejemål var opsagt. De glemte dog at skrive fra hvornår. Efter min beregning er det opsagt pr. 15-11-2017 (fra min først mail) Dette har jeg bedt dem om at bekræfte 2-3 gange nu. Uden held.

Er jeg så i min gode ret til, at gå ud fra at lejemålet er opsagt fra den dato jeg mener. De kommer jo ikke med indsigelser?

Noget helt andet, inden jeg opsagde mit lager, var det aftalt at der skulle laves nogle reparationer udvendigt på bygningen, da der trænger vand i mit lejemål. Kun en af disse ting er lavet, endda forkert. Kan jeg med rette tilbageholde betalingen for lejen? Det er udlejer der har ansvar for det udvendige af bygningen, men de kryber i skjul så snart man nævner disse ting. Jeg har forslået, at afslå lejemålet hurtigere, med det vil de ikke være med til og de vil åbenbart hellere ikke udbedre de skader der er, som vi ellers har aftale, både mundtligt og over mail.

Vh

Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Om du kan fastholde din dato afhænger af at den er helt i henhold til kontrakten og du kan vise du faktisk har opsagt så de var klar over det. Har du det kan du fastholde

Jeg tror IKKE du kan vinde en sag (tilbageholde penge) grundet manglende reparation - der er ganske stor "langmodighed" i forhold til hvor hurtigt det skal ske, og her hvor du så også har opsagt af anden grund, vil du efter min mening blive dømt til at betale lejen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)