Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil flytte til nyt domænenavn - ryger mine googleplaceringer?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en shop, der ligger på www.minside.dk/webshop. Min hjemmeside www.minside.dk har en del tekstbeskrivelser af vores øvrige tjenester, som ikke er webshoprelaterede. www.minside.dk har efterhånden gode placeringer i google på en række nøgleord.

Jeg vil gerne forbedre shoppen, da jeg ikke er tilfreds med mulighederne i vores shopsystem.

Jeg overvejer to muligheder: 

1) Flytte hele hjemmesiden og cms til en udbyder, hvor jeg kan installerede eget cms og shopsystem og forsætte med at have min integrerede informationsside / webshop samlet på domænet www.minside med webshoppen som en underside på www.minside.dk/webshop. Jeg får den fordel, at jeg formentlig beholder min google-anciennitet og har fordel (hvis det er en fordel) af at have min hjemmeside og en webshop med relaterede produkter på samme domænenavn. Er det ikke rigtigt?

2) Beholde www.minside.dk hvor den er og flytte webshoppen til en ny udbyder og installere et godt shopsystem og køre www.minside.dk og min www.minwebshop.dk som to seperate ting. Mister jeg mon min google-anciennitet herved eller kan jeg overføre noget af den til en shop på et andet domæne?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

1) er nok det bedste - selvom du jo kan tilfører værdi på 2. også via linkbuilding

Når du vælger at skifte system ud skal du sikre dig at den leverandør du bruger formår at sikre sig at din link- og urlstruktur bevares intakt for at fastholde din placering i søgemaskinerne.

Du skal være velkommen til at sende en mail på email@redweb.dk med en specifikation af det du har behov for, så skal jeg gerne sende et uforpligtigende prisoverslag retur.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)