Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed med salg af speciale produkter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude håber i kan hjælpe

jeg står og er ved og finde ud af, om der er potientale for at starte op som selvstændig salgskonsulent.

og det er med udgangspunkt af salg af speciale produkter fra små producenter. der producere alt fra levensmiddel bolcher,øl,konfekt,kaffe,vin, nonfood

og som befinder sig rundt på de danske øer. og selvfølgelig alle mulige andre små virksomhedder der ønsker at komme ud til dagligevarehandlen og andre steder 

det er muligt.

der kommer flere og flere speciale produkter fra de små lokale virksomhedder derude, så jeg tænker det er muligt. men igen er jo kun en tanke.

har fået mange positive svar fra fold der synes det er godt. og som mener det er muligt.

men mangler hvordan man lige henvender sig til de virksomhedder det drejer sig om ?

hvordan starter man det op ?

løn er det time pris eller ?

Takker for jeres tid og svar på forhånd

dem der mener der kan hjælpe med noget ekstra i forhold til møde/dialog/feedback

kan skrive på

jesperskov1011@hotmail.com

Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 24
Fra  Flexicu Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg tror du har ret i at det er et interessant område at starte op inden for, men jeg tror det er meget hårdt at løbe det i gang. Det vil formentlig tage dig 2-3 år uden nogen rigtig form for løn. Så det skal du være klar på!

Held og lykke

/Henrik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)