Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP, ER LOST

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som titlen siger - hjælp, jeg er LOST! 

Kort fortalt:

Jeg har en hjemmeside, hvor jeg sælger tøj til kvinder. Har umiddelbart fået at vide, at min hjemmeside faktisk er ganske okay, og taget i betragtning af, at jeg selv har stået for det hele, er jeg da også kommet langt! 

MEN! Jeg føler bare ikke, at jeg kommer videre, hvilket ærgrer mig SÅ meget, da jeg jo virkelig brænder for det her.

Jeg har dage - uger - hvor jeg sælger udmærket, men jeg kan også have dage, og endda også uger, hvor jeg ikke sælger for absolut ingenting. 

Jeg har haft bloggere/instagrammere til promovere noget af mit tøj, men synes bare, det er enormt dyrt.

Jeg betaler 60,- om dagen for facebookannoncer, og pr. klik betaler jeg 0,22 kr (det er da ok, er det ikke? Er ikke så skarp på det område). 

Hvad søren kan jeg ellers gøre?? Hvad kan jeg gøre for, at jeg virkelig føler, at jeg brænder igennem? 
Og ikke mindst undgå de dage, hvor jeg intet sælger for! Vil så gerne mærke, at mit arbejde giver pote, men er virkelig tom for ideer om, hvad jeg ellers kan gøre.. 

Hjælp... 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Smid et link til din shop, så er det nemmere at hjælpe :)

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

Smid et link til din shop, så er det nemmere at hjælpe :)

Tror det drejer sig om denne hjemmeside https://dresstoimpress.dk/

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Oct 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Bonzer Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

HejSmile

Du burde også kigge på dine SEO tekster. Der er en del lavthængende frugter der!

Founder & CEO hos Bonzer // Founder hos Akasse-eksperten.dk

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt forbedre din SEO, ved at skrive nogle lange tekster, sætte "Køb" foran titlen på produkterne osv. Men brug Google Keyword Planner til at finde produkter som folk søger efter, og det bedste er, hvis du kan finde keywords som ikke har meget konkurrence i forvejen.

Google Shopping kan også være noget du skal tage et kig på.

Jeg tog lige et kig på søgeordet "køb jazmine frakke" hvor du faktisk dukkede op som den første (efter Google shopping og annoncer). Kan dog ikke lige se hvor mange der søger på det pt. da jeg ikke er logget ind på Keyword planner.

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK for svar! Har lige læst om SEO, men forstår det ikke rigtigt.. er ikke så god til at sådan noget, så er lidt uvidende om, hvordan jeg skal forbedre det 😔
Nogen der kort kan forklare det så den dumme her forstår det 😄

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cathkc jeg ser lidt af en øjenbæ i din e-mail adresse, det skriger jo bare at jeg er useriøs at have en hotmail adresse som sin firma mail.

 

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor gør det det? Mine kunder skriver og kommunikerer til mig - er det noget de tænker over?

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

cathkc:

Hvorfor gør det det? Mine kunder skriver og kommunikerer til mig - er det noget de tænker over?

firma med hjemmeside og som bruger en hotmail som email, virker lidt useriøst og lidt scam agtig. Jeg personligt fra vælger altid firmaer der bruger hotmail  email adresser, på grund af mistanke om scam og det virker useriøst.

Udover det burde du kunne få en gratis e-mail hos din udbyder, så din e-mail kommer til at se sådanne her ud kontakt@dresstoimpress.dk.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)