Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man Hive banken i retten?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 24
Fra  Flexicu Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

John jeg ved ikke, hvorfor det ingen konsekvenser har, hvad bankerne laver. Du må henvende dig til den lovgivende og dømmende magt. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Flexicu:

John jeg ved ikke, hvorfor det ingen konsekvenser har, hvad bankerne laver. Du må henvende dig til den lovgivende og dømmende magt. 

Stick out tongue tag nu bare og henvend dig til klageansvarlig og der er masser af konsekvenser for bankfejl - både dem der erkendes i egne klagesystemer og via det store klagesystem ligesom banker (for) ofte modtager mio bøder for overtrædelse af ex hvidvask lov. De er slet ikke spor usårbare, en hvis du ikke klager, så har du nok ret i det ikke får konsekvens. Du kunne have indgivet formel klage til din banks klageansvarlige på det halve af den tid du bruger her

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 24
Fra  Flexicu Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hehe prøv at tjekke, hvem der skriver hvad. Jeg har masser af tid til at skrive her for jeg ved godt at det ikke giver mening at spilde tid på at klage over banken :-)!

Det er det som er hele pointen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Flexicu:

Hehe prøv at tjekke, hvem der skriver hvad. Jeg har masser af tid til at skrive her for jeg ved godt at det ikke giver mening at spilde tid på at klage over banken :-)!

Det er det som er hele pointen.

ah du var ikke trådstarter men jeg er helt uening - der er masser af sager hvor bankerne bøjer sig dybt 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man har en sag, så tages man skam alvorligt i banken!
En bekendt havde en situation hvor banken havde sendt dokumenter til underskrift hos en med samme navn!
Hun har bla. Fået en hel del ting af banken , som plaster på såret, samt telefoniske undskyldninger fra hhv. Filial direktøren, den danske kommunikationsdirektør og underdirektør!
Og her er snak om en af de rigtig store banker i DK.

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Politiet har meget andet at se til og vil i den situation altid be en gå den slagne vej:

Klage til bankens klagemyndighed
Ikke tilfreds? Klage til Pengeinstitut ankenævnet

Ikke tilfreds og stadigt dog overbevist om overtrædelsen hører til under straffeloven - Politiet - men den vej er meget lang - og fængselsstraf for det beskrevne forhold helt i hampen og hænger sammen med helt andre overtrædelser af tilsynspligt/manglende reaktion ved tab osv -

Derfor tager politiet ikke en sådan sag med - "mit kontoudtog er vist til min far" - formentlig afvises helt og i alle fald ikke uden hele kommandovejen er fulgt. Ikke underligt politiet kan føle sig overbelastede med alle de lommejurister som tror alle civile uenigheder er noget politiet skal gå ind i

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)