Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger producent af vinglas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen som kender en/har en kontakt til en producent i evt. Kina, som kan producere nogle vinglas? - Jeg har har selv en ide om hvordan de skal se ud. 

Hvad ligger prisen på pr. stk.?

Med Venlig hilsen

Nanna 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lige kina? har du nogen erfaring med production i Fjernøsten? eller ved du nogen om deres tilgang til kvalitet?

Du vil formodentlig være langt bedre hjulpet ved at bruge en producent i Europa som har mange hunrede års erfaring med glasproduktion.

Mht. prisen afhænger meget af hvor mange tusinde stk. du skal bruge.  Der er forholdsvis høje omkostninger til form fremstilling og maskinopsætning.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde tænkt på Kina, da det måske vil være billigst, men kvalitet er også vigtig for mig og derfor er jeg åben, hvis det er én som kender en kontakt, som hvedkommende vil dele med mig!

Det kan være jeg skal søge videre på det i stedet!

Jeg tænker ikke skal skal bruge tusinde, jeg skal bestille efter antal købte ordre og i første omgang vil jeg først se glasset (6 stk.) inden jeg bestiller en masse, som jeg måske ikke kan få solgt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Startsomkostningerne vil være megahøje hvis du skal have en fabrik til at lave dem. Prøv og find en glasmager som synes det kunne være sjovt at være med til at lave de første.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna

Det virker ikke til at du kender noget til glasproduktion?

Skal du have 6 stk. glas skal du finde et firma der kan håndhave en prototype til dig.

http://eisch.de/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)