Hej Kristian.
Det er ikke sikkert, at det er jeres online markedsføring, den er galt med - det kunne meget vel være jeres hjemmeside, som enten skal udskites eller konverteringsoptimeres.
Men tilbage til dit spørgsmål.
Det er nemmere at danne sig et overblik og udarbejde et godt forslag til dig, hvis jeg har adgang til mere data; konverteringsrate, gns. sessionsvarighed mv.
Jeg vil hjertens gerne se, hvad jeg mener, der kan gøres. Og jeg arbejder til daglig med mail- og online marketing.
Bruger I Facebook? Jeg har udelukkende gode erfaringer med at gøre en del ud af FB retargeting, som retter sig mod brugere, du ved er interesseret - de har jo allerede klikket på din Adwords-kampagne eller SEO.
Jeg ved godt, at jeres prissæstning formentlig afhænger af casen. Men det kan sommetider være frækt at smide priser i hovedet på din besøgende. Og her kan du sagtens blot lave en **gælder kun maks 20 timers telesalg** - eller hvad I nu vælger er jeres begrænsning.