Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har brug for en online marketing haj!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har disse 2 hjemmesider www.peak-marketing.dk samt www.moedebooking.com

Vi kører SEO på peak-marketing.dk, og har en fornuftig placering på under vores vigtigste ord, som er mødebooking, og jeg kan se at vi har et ok besøgsantal. Moedebooking.com kører vi løbende Adwords kampagner på, og her kan jeg også se at vi får kliks på de rigtige ord.

Udfordringen er at begge hjemmesider ikke genererer nok henvendelser! - Jeg er i tvivl om hvad der gør, at de besøgende ikke skriver via vores kontakt formularer eller ringer til os. Det ville være fedt at høre fra nogle som har kompetencer med at E-markedsføring, om hvad der evt. kan ændres/optimeres for at vi får flere henvendelser.

Vi er meget interesseret i at få gode inputs, samt evt. lave en aftale med dem som mener at kunne optimere det!

I er også velkommen til at sende mig en mail på kjo @ peak-markeing.dk

Ser frem til at høre fra jer

Best - Kristian



Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tv reklame ? Eller avis annonce ? Behøver ikke være fysisk avis, kunne være digital avis

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et konkurrencepræget område, med agressive konkurrenter.

Det kan sagtens være at hele dit budget går til at dække konkurrenternes klikketrang.

Men hvis I har godt med Analytics-data / statistikker, kan jeg finde problemerne/problemet.

Men der kan være mange ting galt: for høje priser, manglende referencer, uoverskuelig hjemmeside, forkert Adwords kampagne, forkerte søgeord osv.

Jeg tager gerne opfordringen op.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Tak for svar. - Vi kan evt. tage en dialog, så vi kan høre hvad du har af forslag.

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det omhandler kun vores hjemmsider. De andre kanaler er vi igang med!

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.
Det er ikke sikkert, at det er jeres online markedsføring, den er galt med - det kunne meget vel være jeres hjemmeside, som enten skal udskites eller konverteringsoptimeres. Smile1

Men tilbage til dit spørgsmål.

Det er nemmere at danne sig et overblik og udarbejde et godt forslag til dig, hvis jeg har adgang til mere data; konverteringsrate, gns. sessionsvarighed mv. 

Jeg vil hjertens gerne se, hvad jeg mener, der kan gøres. Og jeg arbejder til daglig med mail- og online marketing

Bruger I FacebookJeg har udelukkende gode erfaringer med at gøre en del ud af FB retargeting, som retter sig mod brugere, du ved er interesseret - de har jo allerede klikket på din Adwords-kampagne eller SEO. 

Jeg ved godt, at jeres prissæstning formentlig afhænger af casen. Men det kan sommetider være frækt at smide priser i hovedet på din besøgende. Og her kan du sagtens blot lave en **gælder kun maks 20 timers telesalg** - eller hvad I nu vælger er jeres begrænsning. 

Tilmeldt 12. Oct 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Bonzer Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KristianSmile

Det lyder super spændende!

Jeg sidder lige nu som CEO hos Bonzer, og har tidligere meget erfaring med denne type leadgenerering. Jeg har en del gode tips & tricks der ret hurtigt ville have effekt.

Jeg vil meget gerne tage en snak over telefonen, og så kan jeg også fortælle lidt mere om os. Er du frisk på det?

Mit tlf. nummer: 50920902

Du kan også læse mere om os på vores hjemmeside her

Founder & CEO hos Bonzer // Founder hos Akasse-eksperten.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian.J:

Hej Jan

Tak for svar. - Vi kan evt. tage en dialog, så vi kan høre hvad du har af forslag.

Selvfølgelig - skriv gerne til mig enten via https://icode.dk/kontakt  / PM her på amino, eller via email: info@icode.dk 

Beklager det sene svar - det har været en travl dag

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)