Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netbutik

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 2. Feb 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har overvejet en internetbutik indenfor en bestemt genre. Har for ca. ½ år siden talt med en erhvervsvejleder. Det der gjorde at jeg ikke kom videre, var slet og ret økonomien og regnskab. Nåede dog at købe internet domæne...

For at det i det hele taget kan betale sig, skal jeg have lavet mit produkt i de asiatiske lande. Samtidig blev jeg anbefalet, at benytte et lager som både modtager og afsender mine varer. Dvs. at jeg kun står for kundekontakten og selve internetbutikken.

Men ideen rumsterer stadig i mit hoved. 

Hvordan kommer jeg videre?

Nick

Nicki

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:08

Overvejer du en ny betalingsløsning til din webshop?

Få en hurtig og nem checkout løsning til at modtage betaling fra dine online kunder

• Lad dine kunder betale med ét klik
  • Modtag alle populære betalingsmetoder
  • Let at integrere

Kontakt Nets for et tilbud

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 15:06

Hej

En fornuftig e-handelsløsning hjælper jeg gerne med.

Skriv lidt mere om de asiatiske lande, jeg har et bagland, der måske kan hjælpe.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 20:17

Du har også mulighed for næsten gratis selv at gå i gang med en internetbutik.. samtidig med at du bliver guidet igennem alle andre aspekter i det at starte og have en webshop... læs mere her : http://webshop-hvordan.dk 

Fra Birkerød
Tilmeldt 2. Feb 08
Skrevet kl. 20:28

Må jeg gemme dit tilbud om hjælp til et senere tidspunkt? Økonomien skal først være på plads. (...Og mine regnskabsforudsætninger...)

Nicki

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:19

Hej Nick

Er det i forbindelse med et studie, eller hvor fandt du en erhvervsvejleder?

Nick Z:
Samtidig blev jeg anbefalet, at benytte et lager som både modtager og afsender mine varer.

Dette kan jeg kun give dem ret i. Konceptet hedder "dropshipping" og prøv at søg på det både herinde og på Google. Overvej også om det virkeligt er bydende nødvendigt at importere varerne fra fx. Asien. Her er du nød til at indregen en risiko for at du betaler for noget andet en du modtager. Den konto har jeg selv tabt 17.000 på, og så får budgettet hurtigt ben at gå på. Med dropshipping har du ikke denne risiko og skal blot få hjemmeside og betalingsdel op at stå. Med en gratis shopløsning som oScommerce burde du kunne holde de årlige faste udgifter nede på ca. 3000 kr om året.

Mvh Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:59

Med en professionelt opsat unik shopløsning baseret på open source software kan du også holde de løbende udgifter nede i det niveau.

Så du behøver ikke nøjes med en oscommerce eller tilsvarende for at have en netbutik med relativt små løbende udgifter.

Fra Birkerød
Tilmeldt 2. Feb 08
Skrevet kl. 23:19

Jesper J.: Jeg fandt en virksomhedskonsulent(!) via Væksthus Hovedstaden. Det var igennem startvaekst.dk

Det var ikke i forbindelse med et studie. Men jeg er studerende lige nu. Derfor er jeg lidt varsom med hvad jeg kaster mig over.

Til gengæld lyder dropshipping ganske interressant...

Det asiatiske marked er jeg også lidt lunken ved, men jeg skal sandsynligvis have fremstillet nogle af mine produkter derude da det er efter sigende er billigst i asien. Men jeg er absolut åben for andre muligheder. Mit engelsk er også lidt rustent og mit forretningsengelsk er fuldstændigt gennemtæret...

Indtil videre tak for hjælpen. Flere råd er stadig velkomne. Elsker at være godt forberedt!

Nicki

Fra Birkerød
Tilmeldt 2. Feb 08
Skrevet kl. 23:23

Ronnikc:

Med en professionelt opsat unik shopløsning baseret på open source software kan du også holde de løbende udgifter nede i det niveau.

Så du behøver ikke nøjes med en oscommerce eller tilsvarende for at have en netbutik med relativt små løbende udgifter.

Ronniekc: Kender du nogle firmaer der har disse løsninger? Jeg har set på et utal af muligheder for netbutik, men jeg er i tvivl om kvaliteten når de er til få tusinde kroner...???

Har fået et tip andetsteds, at en internetshop-løsning ikke bør koste under 20.000 kr. 

Nicki

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:24

Der er vist et par aminoer i kina - se på amino wiki det kan være en af dem kan hjælpe dig med noget lokal kontakt for jeg tror helt sikkert du skal have en mand on location for at sikre at det du bestiller er det du modtager.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)