Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, jeg er taget ved næsen! Hvordan kan jeg få mine penge tilbage?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har for 3 måneder siden haft en snak med en sælger fra et mareting bureau, som gerne ville fortælle mig hvor meget han kunne hjælpe mig med markedsføringen af min Web-Shop. Det hele lød meget interessant og skulle primært foregå på sociale medier. Det sprængende punkt kommer da han siger, at nu har han lavet et tilbud - som samtidigt sendt til mig på mail -, og som bonus vil han gerne stille en garanti på 125 konverteringer (125 ordre) inden for en periode af 3 måneder. Dertil skal det oplyses at samarbejdet man indgår i, løber over 12 måneder og kan - eksklusivt for mit vedkommende - opsiges efter 3mdr. hvis det ikke har indfriet mine forventninger mht. de 125 konverteringer. (Jeg har senere fundet ud af at sælgeren er blevet fyret, fordi han lavede for mange "skud fra hoften"-salg som ikke var muligt at virkeliggøre.)

Nå... Mens han snakker derudaf på bedste sælger manér, åbner jeg tilbudet på min computer og ser at der ikke står skrevet noget om 125 konverteringer på. Han fortæller så, at det ikke behøves da alle samtaler bliver båndet og at en mundtlig aftale hos dem, er lige så bindene som den skriftlige. Jeg tænker lidt over det og takker ja til tilbudet.

Nu står jeg 3 måneder senere med 14 dage til den første 3 måneders termin... Konverteringer har der ikke været noget af, og de 9750 kr (eksl.moms) virker til at være skyllet lige ned i toilettet. Det er ikke det jeg er blevet lovet fra starten, og synes det er en rigtig lo*** situation. 

Spørgsmålet er derfor nu. Kan jeg på nogen måde forlange de 9750 kr. retur idet salget er sket på falske grundlag, eller er der noget andet man kunne gøre for at få de mistede penge tilbage?

Mange tak for hjælpen på forhånd. 
Med venlig hilsen,
Kasper Hansen

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har du evt. Også båndet samtalen med ham eller har du noget andet bevis for at du blev lovet 125 konverteringer? På aftale tidspunktet. Fordi umiddelbart lyder det som om at du skal tage det som lære penge, der er en god grund til at man sviner de der telefon-sælgere når de ringer en op... Og derudover er det også sådan at man altid skal huske at bånde dem når de ringer en op.. specielt så fremt man siger ja til deres fantastiske tilbud...

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har to muligheder.

1. Tag det som lærepenge og kom videre. 10.000 kr. er ingenting på den lange bane.

2. Opsøg virksomheden personligt. Det lyder til, at der må være en form for fornuft at tale med, hvis de valgte at fyre sælgeren, fordi han var en nar.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)