Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er fortrydelsesretten ved abonnementer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi skal til at sælge sensorløsninger, hvor man kan leje fx. GPS trackere.

Det er meningen at man blot betaler et abonnement, for at få stillet sensor/tracker og tilhørende backend løsning til rådighed.



Udfordringen fra vores side af, er at lige snart produktet aktiveres, så udløser det en regning til os, fra netværksudbyderen, som IKKE kan fortrydes.
Dermed kommer vi til at hænge på regningen til et data abonnement, selvom forbrugeren skulle vælge at fortryde.

Kan vi gøre således at man ikke kan fortryde købet?

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra der er tale om B2C.

Hvis sensoren ikke er specialbygget til kunden, så har man altid 14 dages fortrydelsesret når man handler online(der findes undtagelser, men her vil jeg kontakte en jurist for at være sikker). Hvis det sælges i butik så har man ikke en fortrydelsesret(medmindre man tilbyder det).

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Teleselskaberne har 14 dages fortrydelsesret ved tegning af abonnement, så du slipper desværre nok ikke.

Jeg ville tage en snak med netværksudbyderen, og se om i ikke kunne få en mere fordelagtig aftale.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Vi kan ikke få andre vilkår.

Men jeg kan se Yousee skriver at man godt nok har 14 dages fortrydelsesret, men man at man ikke kan få returneret oprettelsesgebyr, samt for den periode man har brugt abonnementet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)