Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Youtube, lån af videoer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

I forbindelse med vores oprettelse af en youtube kanal er vi lidt udfordret mht. lån af videoer. Flere af vores leverandører i butikken har givet os lov til at bruge deres videoer på vores kanal, men vi er ret sikre på at Google så kan finde på at straffe os. Er det rigtigt? Og hvordan kan man kringle den - når vi nu HAR fået lov at låne? Hjælp - hjælp :-)

Mange hilsner fra Rikke Bischoff

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 13:07

Hvorfor skulle Google straffe jer for at embedde en YouTube video på jeres hjemmeside? Tror faktisk de fleste ville blive glade hvis I tilføjede deres video på jeres hjemmeside. Og efter min viden, skal man heller ikke spørge om lov for at embedde en andens YouTube video, hvis de ikke ville have at man skulle det, burde de slå muligheden fra.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18

Hun vil ikke embedde video fra YT til website. Hun vil uploade video fra leverandør til hendes YT kanal.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25

Hej Rikke,

Så vidt jeg ved bliver man straffet af Google, hvis man kopiere en tekst fra et website og indsætter på sit eget, også selvom man har fået lov. Google er ikke meget for at have 2 ens tekster flere forskellige steder. Tror ikke det samme gælder med videoer på YouTube, men jeg er slet ikke sikker.

Mvh

Matias

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:42

Om Youtube gør det ved jeg ikke, men de kan sikkert sagtens se, hvis der findes to identiske videoer i deres system. Det problem kan man måske omgå, ved at klippe i de film I uploader til Youtube evt. men en kort intro/outro. Det kræver selvfølgelig lidt mere arbejde, og sikkert også et nyt OK fra jeres samarbejdspartnere.

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 14:34

Ah okay, jeg fik læst forkert så. Man kan også altid ændre MD5-hashen, det er gerne den værdi YouTube kigger på for at se om der findes flere videoer der er duplicates.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)