Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip til mindre fragt: Pakke.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle...

Jeg ville lige dele, et af de bedre tips jeg har fået i nyere tid, med jer brugere her på Amino.. Det kunne være, at der var andre der står/kommer til at stå i samme situation Big Smile

Da min virksomhed her fornyligt, var så heldig at få lidt efterspørgsel fra udlandet(vi snakker 3-4 ordre om ugen pt.), skulle jeg pludselig til at finde ud af, hvordan man sender pakker til USA, England, Tyskland etc., nemt og billigt. Det er et kæmpe virrevare at finde nogle, der kan gøre det nemt, billigt og sikkert. PostNord kunne levere en fin pris, men så ville det være fremme næste år, UPS og GLS var skarpe på leveringstiden, men prisen var jo næsten højere end prisen på mine produkter.. 

Hertil fik jeg anbefalet www.pakke.dk , som jeg har brugt flittigt siden. Når man som selvstændig-erhvervsdrivende, i en mindre virksomhed, så er prisen næsten alfaomega, ikke kun for en selv, men også overfor kunderne, ellers vælge de andre sider. Nogle af mine USA ordre, har haft en leveringstid på kun 2 dage, hvilket jo er super kvikt - og så til en pris på kun 388kr, hvor jeg modsat fik en pris fra UPS på 1200 - det kan virkelig betale sig, ikke at benytte de store virksomheder, hvis man kun er en lille fisk i søen. 

Samtidigt har de også hjulpet mig med at få ting retur den anden vej, fra Kina til DK.. 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har undersøgt  hvad de tage for at sende en pakke til Polen og prisen er højre end hos andre firma, så dem vil jeg ikke anbefale. 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige prøvet at lave en beregning og den pris du opgiver passer ikke, at sende en mindre pakke til USA koster med www.pakke.dk  915 kr.

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer selvfølgelig helt an på størrelsen! Jeg sender ofte mikro-chips, i pakkestørrelse: 1kg(deres side kan ikke gå under hele kg), 20x20x10 - hertil får jeg en pris på 360kr med 2 dages leveringstid. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

JohnMJensen:
hertil får jeg en pris på 360kr med 2 dages leveringstid. 

Til hvilket land ? 

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

USA, postnummeret var 29001 i New York :-) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

JohnMJensen:
hvor jeg modsat fik en pris fra UPS på 1200 - det kan virkelig betale sig, ikke at benytte de store virksomheder, hvis man kun er en lille fisk i søen. 

Som lille kunde kan det aldrig betale sig at gå direkte til kurerfirmerne, derimod kan du med fordel bruge en speditør som har en storkunde aftaler med kurerfirmerne.

Prøv f.eks Link logistiks eller Geodis Wilson.  Personligt betaler jeg kun 201 DKK for en ekspres pakke på 1 kg til USA, leveringstid 2 dage.

Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sam50:

Jeg har lige prøvet at lave en beregning og den pris du opgiver passer ikke, at sende en mindre pakke til USA koster med www.pakke.dk  915 kr.


Husk at du skal være logget ind for at få de gode priser, så prøv at opret dig som bruger på siden.
Hvis du bare laver en forespørgsel på forsiden, uden at være kunde, er priserne ikke så attraktive.

Jeg bruger også pakke.dk meget til udenlandske forsendelser og har ikke selv kunnet opnå de priser ved selv at lave en aftale med f.eks. UPS eller FedEX.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)