Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris hos fribetaling.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

"FRIbetaling Pro oscommerce
Oprettelse: 599,-     Pris pr. måned: 89,-

Produktet koster 89,- excl. moms pr. må og kr. 599,- excl. moms i oprettelse, jf. fremsendte vilkår. Beløbet opkræves halvårligt forud via betalingskort og dette beløb autoriseres herunder."

Hvad betyder dette helt konkret?! Betyder det at jeg først skal betale om et halvt år, eller hvordan.. har lidt problemer med at forstå formuleringen. Håber nogen kan hjælpe mig, og skære det ud i pap!

Mvh. Yngvi (:

Dbh. Yngvi

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 16:56

Det betyder, at du betaler 6 * 89 kr. hvert halve år, og at du betaler forud. Du bliver derfor trukket 6 * 89 kr. + 599 kr. når du autoriserer første trækning. Plus moms. :)  

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:59

Du betaler her og nu 599,- i oprettelse + 6 mdr. á 89,- ..... om 6 mdr. skal du så yderligere betale 6 x 89,-

Men før du låser dig fast på fribetaling vil jeg anbefale dig at kigge her på Amino hvad andre har af oplevelser med dem. Måske er betalingsgateway et mindre heldigt sted at gå på kompromis med pris.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:38

Mange tak for svarene. Jeg vil også lige tjekke quickpay ud =)

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:41

Hold dig fra fribetaling.dk, de har ved flere lejligheder vist at det eneste der overstiger deres inkompetence er deres arogance. Hold dig fra dem for din egen forretnings skyld :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)