Ja, siden er kommet langt i forhold til da vi startede, men siden er slet ikke i øjefaldene. der er ikke noget der lige får ens blik til at fokusere. - plus det kan være svært at se hvad der er "menu" og hvad der indhold.
- jeg overvejer at skifte baggrunden på menuen til højre og evt. gøre den 250px bred i forhold til 300px...
ellers er det bare feedback..
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
I det store og hele vil jeg give dig ret. Der mangler lige det sidste "touch" om man vil. Her er lidt idéer jeg umiddelbart selv ville forsøge med hvis det var min side:
1) "Nyeste..." bokse. Prøv med en større font. Eventuelt en kraftigere baggrundsfarve (lyseblå?). 2) Underteksten "Tekst formatering". Ændre tekstfarven til den samme farve som boksen, eventuelt lyseblå. Nævner kun denne farve da det er den du har brugt i dit logo. 3) Headeren. Lav den HELT sort, #000. Det skaber et bedre look. 4) Login baren (den bar til højre), den skal være smallere end de andre. Måske endda den midterste bar også skulle være smallere, i så fald ligesså smal som login baren. Lav den venstre bar 1.5 gange bredere, og saml her de vigtigste artikler. 5) De grå undermenupunkter (dem med den blå cirkel foran), her skal tekststørrelsen gøres mindre. Den skal under alle omstændigheder ikke være lige så stor som selve tekststørrelsen ovenover. Gerne mindre. Derudover har jeg en hel del mindre bemærkninger som eks. din footer menu.. copyright linket skal da ikke stå 3.de sidst i linjen. Enten først eller sidst vil se bedre ud. Du har også et link til ITSTEDET, selvom din titlebar har ITstedet. Fix lige de der caps. :)