Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk mail

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin M:

Skal vi ikke lige overveje om det overhovedet er lovligt?

Du skal jo have tilladelse fra kunden til at må sende ham en salgsmail.

Hvis kunden har været ved at lave en bestilling på ens hjemmeside og der på en eller anden måde går noget galt, og de derfor ikke gennemfører en bestilling er der da ingen tvivl, om man godt må sende en mail til kunden omkring hvad problemet nu har været og om man kan hjælpe på en eller anden måde, samtidigt kan man så også lige tilbyde at de får gratis fragt eller lign.

Angående opfølgningsmailen er det bestemt også en god ide. Evt. også en der sendes lige inden garantien udløber og gør opmærksom på at det altså er nu der skal laves indsigelser.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:23

Lige nu er jeg mest interesseret i at få lavet den automatiske opfølgningsmail.. er det noget du kan give et overslag over?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:27

Det vil der nok ligge ca. det samme arbejde i.

Det vil dog kræver du har tracking-modullet fra DanDomain.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Skrevet kl. 12:28

Okay.. jeg vender tilbage hvis jeg beslutter mig for det.. tak for hjælpen indtil videre

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:10

Kristian Sørensen - cygnet:

Martin M:

Skal vi ikke lige overveje om det overhovedet er lovligt?

Du skal jo have tilladelse fra kunden til at må sende ham en salgsmail.

Hvis kunden har været ved at lave en bestilling på ens hjemmeside og der på en eller anden måde går noget galt, og de derfor ikke gennemfører en bestilling er der da ingen tvivl, om man godt må sende en mail til kunden omkring hvad problemet nu har været og om man kan hjælpe på en eller anden måde, samtidigt kan man så også lige tilbyde at de får gratis fragt eller lign.

Det er jo sådan set heller ikke det han vil, han vil sende automatiske mails til alle kunder der opretter en konto, men ikke laver et køb indenfor 3 dage. Det er ikke det samme som at ville hjælpe en kunde der havde problemer i betalingsprocessen, det er det bare ikke. Men jeg kan selvfølgelig godt tage fejl omkring det, derfor har jeg lige smidt en mail til en af juristerne ved e-handelsfonden (lidt skal jeg have for mine penge) hehe

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:13

Hvis det står i betingelserne for at oprette sig som kunde er det vel ikke noget problem.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:15

Det er da præcis det han vil:

Hvis kunden har været ved at lave en bestilling på ens hjemmeside og der på en eller anden måde går noget galt.

På den måde har en kunde allerede afgivet oplysninger til en og man ønsker så at følge op på dem. Altså der er lavet en relation mellem kunden og butikken. En af mine større kunder gør det og mange kunder bliver postiv overrasket over at man har sådan et overblik og konveteringen på den slags mail er ganske høj, specielt hvis det krydres med en form for rabat-kode.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Skrevet kl. 17:19

Håber at du lige vender tilbage når du har fået svar fra juristen ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:05

Kristian Sørensen - cygnet:

Det er da præcis det han vil:

Hvis kunden har været ved at lave en bestilling på ens hjemmeside og der på en eller anden måde går noget galt.

På den måde har en kunde allerede afgivet oplysninger til en og man ønsker så at følge op på dem. Altså der er lavet en relation mellem kunden og butikken. En af mine større kunder gør det og mange kunder bliver postiv overrasket over at man har sådan et overblik og konveteringen på den slags mail er ganske høj, specielt hvis det krydres med en form for rabat-kode.

Mindes også at Thorborg har foreslået dette i hans e-pusher bog.

// Jesper Skov

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Skrevet kl. 18:09

Mindes også at Thorborg har foreslået dette i hans e-pusher bog.

Det er nemlig lige præcis det han har ;-)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)