Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er linkbuilding?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lisa Engwartson:

Tak igenSmile Jeg har også fået fortalt at hvis jeg har nogle gode produktvideoer kan jeg vise dem på Youtube og få gode links derfra?? Holder det stik?

Det holder stik i den forstand, at du kan få gode besøgende fra Youtube hvis dine videoer er relevante, men linket giver ikke nogen værdi, da alle links fra YouTube er nofollow links.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Schlosser:

Det holder stik i den forstand, at du kan få gode besøgende fra Youtube hvis dine videoer er relevante, men linket giver ikke nogen værdi, da alle links fra YouTube er nofollow links.

Jeg er ikke helt enig med dig i at nofollow links ikke giver nogen værdi. Jeg lavede på et tidspunkt et case study, hvor jeg kun rankede videoer (Youtube, Vimeo, Dailymotion). Jeg fik alle videoerne op i top 3, og nogle måneder efter fulgte min hjemmeside med, som faktisk kun havde nofollow links fra de videoer jeg havde uploadet, men den trafik som siden fik fra videoerne var åbenbart nok til at Google lagde den op i toppen.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisa

Jeg vil anbefale dig at få styr på grundlæggende SEO. Det kan du f.eks. gøre med bogen https://www.seo-lex.dk/ 

Hvis dit indhold på shoppen halter, så vil jeg starte der. Det er altid godt med gode links og en varieret linkprofil, men du bør gå efter kvalitet. Der findes desværre stadig mange der ikke vil tilbyde dig kvalitet selvom de selv tror på det. Derfor bør du vide hvad du skal efterspørge. Derfor er en grundbog om SEO en fantastisk investering

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

For slet ikke at tale om alle de der video-opsamlingssites der ligger på nettet. Fik engang 1000 links ud af en enkelt yt video. Hvoraf mange af dem var DF.
(DF = do follow og ikke Dansk Fjolleparti)

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak til alle for super gode og brugbare svarSmile En helt fantastisk hjælp

Desværre er jeg allerede så småt ved at miste modet som jeg skriver om i et andet indlægSad

Jeg har prøvet at melde mig til hos mindst 10 link kataloger og der sker ingenting.. Jeg mener ventetider på over et år til at blive godkendt.

Har i et godt råd til hvordan jeg kan få mit første link?

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan starte med at fortælle hvad din webshop omhandler.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lisa,

Du kan få et link ved at skrive din webshops URL her i tråden :) så er du i gang og vi har nemmere ved at hjælpe dig med relevante steder at få flere links fra.

Mvh.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)