Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GPS tracker - Er det muligt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Sidder med en ide, hvilket gør jeg godt kunne bruge en GPS tracker for at videreudvikle produktet.

Har dog nogle krav som jeg ikke har kunnet finde ud af på nettet om er muligt, især størrelsen.

Gerne mindre end 10mm bred og 3mm høj, længden kan varierer lidt.

Mulighed for live tracking, uden brug af bluetooth da jeg gerne skulle have en stor rækkevidde.

Mulighed for trådløs opladning.

Noget i stil med indmaden fra denne kickstarter kampagne, som desværre blev suspended:
https://www.kickstarter.com/projects/621867018/trackerpad-sticky-gps-tracker-pads

Er disse ting overhovedet mulige?

DBH
Jens

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det bliver svært, og det er måske også fordi det Kickstarter-projekt du henviste til, ikke var realistisk, at det blev suspenderet? 

Alene SIM-kortet vil tage en stor del af din plads, så der levnes ikke meget plads til andre komponenter. Så kan man selvfølgelig begynde at se på software SIM, men det gør jo ikke ligefrem projektet mindre kompliceret Smile

Du kan se på en GPS-modul som G.top SL3C som er noget af det mindste indenfor SMD GPS-moduler i dag. Denne har en størrelse på lige i overkanten av 10x10mm, men dette er jo så uden nogen GPRS-funtionalitet. 

Tilmeldt 27. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der var helt sikkert noget mystisk om det, og de blev anklaget for at det ikke var muligt, hvilket måske er rigtigt.

Jeg ville blot høre om der var nogle her inde, som kendte til om det var muligt, eller om jeg skal se andre veje/undlade den funktion.

Jeg tror du har ret, men tak for svaret! :-)

Jens 

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

JensBuhl:
Er disse ting overhovedet mulige?

Nej, de enkelte komponenter (gps chip, sim-kort, batteri, antenne etc.) du skal have bruge til det vil fylde væsentligt mere en det.

/Arco

Tilmeldt 27. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Pis, men tak for svar, så må man videre udvikle derfra, tak for hjælpen (y)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)