Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativ sparringspartner søges …

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Fra  brandtz Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Grafiker, komponist, blæksprutte og kreativ kamæleon søger ligesindet …

Jeg Selvstændig lyd & grafisk designer siden marts 2005 i mit eget firma brandtz . Jeg har som selvstændig haft den ære at udvikle alt fra større visuelle identiteter, til mindre grafiske løsninger til både fagforeninger, forsikringsselskaber, store som små firmaer, private og musikere fra hele landet. Udover ovenstående sælger jeg i egen interesse alt fra plakater, t-shirts, postkort til lydlandskaber online og har formået dette siden 2007.  

Dig Jeg har en forventning om at du er kunstner med hjertet. Hvad du ellers har af titler betyder ikke det store blot du er superdygtig, motiverende, seriøs og ide skabende i dit virke. Det ville være ekstravagant hvis du udover det grafiske har en forkærlighed, interesse eller ligefrem mestrer et musikalsk instrument. En kundegruppe, stor nok til at huslejen kan falde hver den første i måneden er selvfølgelig en naturlig del af vores fællesskab.

Lokalet Har siden 2015 lejet lokale på den fornemme adresse Sønder Boulevard. 2 tilstødende rum på henholdsvis 12kvm og 20kvm. Der forefindes: Te-køkken, 2 kontorpladser, 3 rummelige vinduer mod gadeplan, toilet i gården :) Lokalet er tempereret, og ligger på et hjørne hvor sollyset stort set forefindes hele dagen. Plads til kundemøder, produkter og lign. og hvad vi i fællesskab ellers kan mødes om. Undertegnede har selv istandsat og er stadig igang med de sidste detaljer. Huslejen er overkommelig.

Kom ned i boksen på besøg, skriv eller ring … lad os se om vi kan finde en fælles slagplan….

Mange venlige hilsner Jonas B - 60698800

Fra København K
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 4
Fra  brandtz Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! 

Lige en kort update! Jeg har fået en del henvendelser, men endnu ikke fundet et match. Og vil lige komme med et par tilføjelser, rettelser...

Du behøves absolut ikke være grafiker, hvilket min tekst indikerer. Jeg har lavet en update:

Dig Jeg har en forventning om at du er kunstner med hjertet. Hvad du ellers har af titler betyder ikke det store blot du er superdygtig, motiverende, seriøs og ide skabende i dit virke. Om du laver tændstikmænd, papirklip eller mestrer det grafiske på tryk eller andet betyder heller ikke noget i den sammenhæng. Det er blot vigtigt at du har en ekstravagant æstetisk sans for alt det skønne og plejer dine kunder.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)