Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mannatech og fremtiden

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du Mannatech, kender du til Network marketing.

Jeg har arbejdet for Mannatech de sidste 4 år og er netop hjemvendt fra et møde på Hawaii, hvor lederne i Mannatech var samlet for at planlægge fremtiden.

Mannatech er nu ved at være klar til at åbne nye lande, et nyt computer system en blevet implementeret, så alle kan introducere nye kunder og forretnings byggere i hele verden, hvilket har gjort arbejdsgangen en del lettere.

Mannatech har nu vundet en sag i retten i Usa om patenter og er kommet styrket ud.

Dette gør at Mannatech nu er klar til at lancere deres produkter i nye lande, en ny hudpleje serie og endnu et patent som har med vægt regulering at gøre.

Situationen er følgende, kun England, Tyskland og Danmark er åbnet i Europa og som Lasse Burholt engang skrev her på Amino, ligger resten af Europa jomfrueligt åbent.

Dette giver os der vil, en mulighed for at være dem der går forrest, jeg kunne ikke tænke mig en bedre situation.

Hvis du kan se hvad jeg kan og har lyst og mod på at skabe en forretning er det nu tiden hvor muligheden for at få en god start er 100 % tilstede, det kræver en indsats og en vilje fra din side.

Ingen garanti om hurtige penge eller livsstil i luksus, jeg har skabt min forretning på 3-4 år med en vedvarende indsats, jeg har valgt Mannatech fordi deres produkter matcher mine værdier og fordi network marketing er fremtiden og bryder med normerne og magt strukturer.

Du kan se introen til vores nye hudpleje serie på

http://youtube.com/watch?v=lVC1WopMwu0

Du er altid velkomme til at kontakte mig hvis du har spørgsmål.

Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 10:52
Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 14:05

Efter at have set den omgang tæsk i fik sidste år i TV med jeres direkte vildledende markedsføring af ganske almindelig sukker bliver det nok svært at genfinde markedspositionen i DK.

Andre network firmaer har fået klø for at de havde "for dygtige" sælgere, men i fik høvl for et "falsk" produkt. den sidder i baghovedet.

Men held og lykke med det

Mvh Brian

Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:27

Kære Brian

Tak for din kommentar, du virker som om du kender alt til vores produkter " almindelig sukker" og ikke har indset at de danske medier lever af negativ omtale.

Jeg kender dit firma Nu skin ud og ind, har været Ruby og deltaget i insentive til syd afrika i 2003 med topledere fra hele europa.

Har været i salt lake, da jeg var aktiv i nu skin. og har mødt Nathan Ricks

Jeg kender nu skins bonus plan og systemet med break aways, jeg kender jeres produkter og hvad de indeholder.

Jeg har stadig et account nr i Nu skin og får en god check hver måned.

Og jeg gider ikke rakke jer ned, for jeg arbejder med positiv energi. modsat medierne og andre.

Den dag du kan sige, hvad du kender vores produkter og vores bonus plan, vil jeg lytte seriøst til dig.

Jeg har valgt Mannatech fordi jeg ved hvad jeg vil, har mødt de mennesker der har skabt firmaet og set deres laboratorier mm.

Jeg ved hvad jeg taler om.

held og lykke

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 17:06

Jeg kender skam udemærket til Mannatech selvom jeg ikke reklamer med det, var lidt for hurtig til at springe med på bølgen sammen med en kammerat kort før "sukker balladen" kom frem, og noget var der jo galt med produktet da det efterfølgende blev fjernet fra markedet

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 17:19

Glycoernæring
Den nyeste sag handler om markedsføring af glycoernæringsprodukter fra virksomheden Mannatech. Fødevaremyndighederne – Fødevareregion Nord, Kontrolafdeling Viborg og Fødevareregion Øst, Kontrolafdeling Rødovre har tidligere grebet ind overfor forhandleres ulovlige markedsføring af disse produkter. Allerede inden tilrettelæggelse af TV-programmet var der aftalt tilsyn hos Mannatech. Hvis fødevarekontrollen konstaterer, at virksomheden har overtrådt fødevarelovgivningen, vil overtrædelserne blive sanktioneret i overensstemmelse med praksis.

1. december 2006

Markedsføring af kosttilskud og fødevarer mod sygdomme

Kilde:

http://www.foedevarestyrelsen.dk/Nyheder/Nyheder/Arkiv/2006/Markedsfoering_af_kosttilskud_og_foedevarer_mod_sygdomme.htm

fra fødevarestyrelsen egen hjemmeside

Tilmeldt 5. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:37
See http://www.nutritionj.com/content/pdf/1475-2891-6-30.pdf, Also: Quote from commentary to a survey published in The American Journal of Clinical Nutrition: Dr Daniel Fabricant, vice president of scientific affairs for the industry association, the National Nutritional Foods Association, applauded the authors of the study, but said that it seemed to confirm what many in the research community have long believed to be true. ... "There is an ever increasing amount of good science that demonstrates how very important nutritive factors, like the use of dietary supplements, are for not only maintaining health, but in preventing disease." ... Status of nutrition education in medical schools; An Evidence-Based Approach To Medical Nutrition Education: Kelly M Adams, Karen C Lindell, Martin Kohlmeier, and Steven H Zeisel. Am. J. Clinical Nutrition, Apr 2006; 83: 941S - 944S. Like in so many other countries, the legislation and the bureaucracies are way behind the times. However, the law is the law and must be obeyed. It is up to every one of us as individuals to educate ourselves and make our own decisions. Ozman, Australia
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)