Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flimmerkassen.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Jeg har lavet en ny hjemmeside der samler alle de danske streaming tjenester i et søgeregister.  Den ligger på https://flimmerkassen.dk


Som standard viser den hvad der er nyt per dag og man kan vælge tjenester til og fra samt filtrere ret voldsomt i indhold. 

Jeg ser det den som en "Streaming TV-Guide" og lavede den primært fordi jeg manglede den. Specielt når jeg søndag aften ikke vidste hvad jeg skulle se. Derudover har det været en sjov lille programmeringsopgave der involverer en masse problemstillinger (og at finde løsningen på et problem er jo altid drønspændende)

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om ideen, og om den virker for jer?

Jeg er klar over en del af dens nuværende mangler og dem arbejder jeg på. 

1. Bedre velkommen til siden. Hvis man ikke lige har fået en forklaring som jer. Så er det ikke helt lige til at vide hvad den gør (og det er selvfølgelig et alvorligt problem) (Prøver at få det løst uden at miste identiteten som et index)
2. Flere udbydere (Har allerede 11 lagt ind. Og mangler kun ganske få for at have alle jeg kender)
3. Flere features som ligger lige til højrebenet, men som tager tid at implementere (nyheder, artikler)


Ellers håber jeg i synes om den, og ikke bliver helt skræmt væk af designet som bærer præg af at det er en programmør der har lavet det :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)