Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen Internationale Aminoer - Med Salg Til Flere Lande?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Vi har med god rimelig succes her i 2017 startet op i Sverige & Norge, og er nu også på vej til at udvide vores webshop til Finland.

De positive erfaringer motiverer os til at skalere vores forretning op, og gå ind på yderligere markeder - gerne så vi om nogle år er til stede i det meste af Europa.

Men der er jo en del forskel på at sælge i DK / Skandinavien (som trods alt ligner DK en del) og så resten af europa. Der er både kulturforskelle og sprogbarrierer oma.

Det kunne derfor være rigtig rigtig inspirerende at høre om der er nogen / andre herinde der også arbejder med hele EU som marked?

Måske nogen der kan dele ud af råd og erfaringer, eller bare det at vide at det også er lykkedes for andre - altså en successhistorie - vil være en kæmpe motiverende hjælp.

Eller måske er der bare nogen af jer der kender til andre her i DK, der er gået international?

Lad mig endelig høre :o)))))

Hilsen Morten

Fra Odense
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 6
Fra  SEO-Partners Skrevet kl. 12:44

Hej Morten, 

SEO-Partners.dk arbejder med finske, estiske og spanske kunder. Vi har gjort mest i oversættelse samt tekstforfatning, dog kan vi kun leverer gode resultater med "native speakers". 

Vi har gode erfaringer med, at hjælpe med internationaliseringen af hele webshops. Det kræver gode samtaler med folk, som kender til landet og ikke mindst kender til kulturen. 

Jeg vil rigtig gerne sparre med dig, hjælpe dig med konkrete spørgsmål. 

Kontakt mig endelig igennem hjemmesiden.

Med venlig hilsen 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:49

Hej Chrisitian

Tak for din henvendelse :)

jeg er lidt i tvivl om hensigten omkring dit indlæg?? 

Jeg er ikke på udkig efter leverandører / samarbejdspartnere og derved ikke interesseret i tilbud omkring diverse opgaver i forbindelse med ekspansionen - hvis det er den indfaldsvinkel dit indlæg er ?

Mvh

Morten

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:05

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Eller måske er der bare nogen af jer der kender til andre her i DK, der er gået international?

Lad mig endelig høre :o)))))

Jeg handler meget uden for Danmark dog i en helt anden branche end dig.

Når vi går ind på et nyt marked så finder og kontakter jeg 3 - 4 firmaer so vi ikke konkurrere med men som er lidt i den samme branche. I vores tilfælde er det ERP leverandører.

Jeg skriver direkte til ejeren og fortæller at jeg agter at sælge vores services i det pågældende land og spørger om jeg må komme og besøge ham/hende for stille en række spørgsmål / få råd.

Jeg har aldrig fået nej og det har altid været en stor hjælp.

I dit tilfælde kan du jo kontakte 3 - 4 professionelle webshop udbydere i Findland og så rejs op og besøg dem.

Du kan også gå til den Danske Ambassade og få hjælp. Det koster ca. DKK 1000 i timen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)