Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efter snart 1 år...

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Bøgebæk:

Det jo meget sjovt :-) - jeg spurgte ham der havde hjulpet mig med log og bannere, han sagde slider var sagen :-) - jeg kunne godt finde på at skifte ud til stationær billede.! Jeg har netop rettet skriften til en anden kode #6A6A6F - hvad synes du nu? :-) og mange tak for input!!!

Farven er bedre nu.

Jeg skrev, at der findes masser af slidere, som kan vise tekst foran billederne. Men det gælder også faste billeder, som i øvrigt alle - bortset fra logo, er optimeret rigtigt. 

Den med, at slidere er noget skidt, køber jeg ikke. Det er som altid et spørgsmål om, at vælge de rigtige udvidelser og den rigtige host. Jeg har optimeret en Joomla side med en slider med 9 billeder - Vida Klinik. Der er ikke tekst over billederne, men den fylder mikro i forhold til billederne. Siden loader på 3 sek. på en 3G forbindelse på Google Test My Site - og den er ikke engeng HTTPS - endnu.

www.glizzkidz.dk loader på 6 sek. hvilket bestemt heller ikke er dårligt.

En sidste men meget vigtig detalje er, at der mangler noget tekst på din forside - helst min. 300+ ord, hvis den skal have bare en lille chance på Google. Som jeg skrev tidligere, så kan Googles robotter ikke "læse" billeder.

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Glad for at teksten nu er bedre. -Og nu er vi faktisk tilbage hvor jeg startede. Hvad mangler der på min forside? Det er åbenbart tekst?? Jeg skal forfatte en tekst der skal vække forbrugerens interesse, samtidig med Googles interesse? Er det sådan det er? :-) 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Bøgebæk:
Jeg skal forfatte en tekst der skal vække forbrugerens interesse, samtidig med Googles interesse? Er det sådan det er? :-) 

Wink Ja og derfor tænk også meget i søgeord/fraser, når du skriver dine tekster.

Tænk også på H1,H2......H6

Og "reglen" omkring H1erWink

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ærligt Ib - aner ikke hvad H1 - H... osv er :-) 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

H1 = Overskrift1 Den største overskrift i en tekst m.m.

H2 = Overskrift 2 - Den næst største overskrift i en tekst

H3 - Overskrift 3 osv

Noget Google ligger utroligt vægt på.

Allerede det, at det mangler kan allerede afgøre om Google indekserer en side/indlæg/produkt m.m. eller ikke gør Wink

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok Ib - og den tekst og de overskrifter skal stå på forsiden? Så må jeg lige lægge hjernen i blød - vil det være fint hvis jeg satte denne her tekst ind under de nuværende billeder? tak endnu engang Smile - ville jeg ex kunne bruge den tekst jeg har skrevet under "om os"?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ser på denne : https://raad-mal.dk/billig-maler

 

Er  ” Billig maler ” en H1er (den største overskrift, og normal kun en af disse på hver indlæg/side). Undtagelse forsiden.


-        ”Malerfirma på Sjælland og i København”

-        ” Maler København – Kontakt Råd & Mal”

-        ” Spar penge ved at.”

-        ” Lejer starede 10.500 kr.

-        ”Overvejer du en billig maler fra København”

-        ”- Kontakt os for et godt tilbud!”

-        ” SKAL RÅD OG MAL GIVE DIG ET GODT TILBUD PÅ
           DIN MALEROPGAVE?”

 

Ovenstående 7 er alle sat som H2er

Du sætter disse selv,  kaldet overskrift 1,2,3…. osv.

 Du skal så selv sørge for at de største er  i et afsnit foroven og ned efter. Altså i et hirakiWink

Eksempel:

 H2 Her Danmarks bedste maler.........

 H3 Han/hun…………..
 H4……………………………

osv

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud - din hjemmeside Ib - og puha - så må jeg i gang med at kreere :-) - Håber det er ok min tekst kommer forneden på siden. Igen - tusind tusind tak fordi du tager dig tid til at hjælpe mig, det er simpelthen guld værd når man er så uerfaren som jeg er Big Smile

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Helle

Mange tak. Yes

Du spørger bare på nyt.Wink

Du skal bare klø på, der er ingen der kommer sovende til noget i on-line verden WinkYes

Husk man med vilje kan komme langt Wink

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)