Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efter snart 1 år...

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

-Har jeg valgt at lade min nye webshop gå i luften. Jeg ved nok godt inderst inde det er lidt for tidligt, siden er for "fattig" og vareudvalget ligeså. men jeg er afklaret med, at den skal bygges op over tid, da det hovedsageligt er min hobby som jeg nyder meget. Ser det som en stor udfordring og kan jeg få solgt bare lidt bliver jeg rigtig glad. Pengene tages af privaten, har intet lånt, så det bliver kun til lidt ad gangen.

Jeg har ikke megen fantasi selv til opbygning, og har langt om længe fået en til at lave logoet til mig. Dette logo er jeg faktisk ret tilfreds med. Farver osv... har han også anbefalet mig.

Hvad skal der til for at selve indtrykket - forsiden, bliver mere spændende? Jeg kan jo se på alle andres at der mangler meget. Men hvad er minimums kravet til at det ser spændende ud?

Hvad synes I om mine bannere? Mit udvalg? Brugervenligheden? Min webshop er jo meget simpel, og nem at finde rundt i synes jeg.

Håber I vil give lidt indput så jeg kan komme videre. På forhånd tak :-) 

Hilsen Helle

www.glizzkidz.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Helle

Jeg synes at din shop er spændende. Jeg vil gerne havde købt sådan nogle sko/sokker som du har, da mine børn var i den størrelse.

Jeg er vild med den lyse grønne farve, dog tænker jeg at din "kurv" bliver lidt væk i den lille størrelse og hvide skrift.

held og lykke med projektet.

Vh

Jannie

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med din webshop Yes

Gode lyse og rene farver. Pæn og struktueret opstilling af sortiment Yes

Der kan gøres mere ved SEO på siden

Jeg har indsat link her www.glizzkidz.dk

Så er det lettere for andre og tilgå Wink

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ai mange tak til Jer - det var da meget positivt :-) - spændende at høre andres indtryk af siden. Jeg vil kigge på det med kurven tak :-) Måske det bare fordi den er tom - hehe.... :-) 

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Men Ib - hvad mener du når du skriver "du har indsat link her" (mit navn) - hvad betydning har det? Og mange tak :-)

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nåeh - sorry - er vist træt nu efterhånden :-) - bare glem jeg spurgte Ib - smil og god aften :-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja mine tanker går så primært på dine led sko to af modellerne ligner alt for meget adiddas  produkter, så dem burde du nok overveje ikke at føre.

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du tænker på de andre, der er inde under selve menuen LED-sko? Hmm det synes jeg egentlig ikke - er det stregerne på forsiden du mener? :-) Eller det bageste måske?

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg har et spørgsmål ang noget jeg ikke forstår. På min hjemmeside. Når man skifter mellem siderne, og kigger oppe i adressefeltet. Så står der efterfølgende .html - hvorfor, og hvad er det jeg har gjort/oprettet forkert?

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 4 (36 indlæg)