Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Firmaer, der håndterer gavekort for os.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skønne iværksættere og andre godtfolk

Jeg er en del af en onlinebutik og ifm. julesalget vil vi meget gerne få lavet nogle gavekort, som vores kunder kan købe online.

Kender du/I et firma, der kan stå for al logistikken? Dvs. print, pakning og afsendelse med fysiks post.

Har søgt og søgt uden held :/

Bh. Jais Ikkala

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jais

Du kjan sikkert finde nogle print virksomheder der kan klare opgaven, men har du overvejet det bagvedliggende?

1. dit system skal kunne håndtere gavekort, så de er unikke til den enkelte kunde, så det er ikke bare at trykke et gavekort, det skal være unikt.

2. Husk at et gavekort er gyldigt i 3 år efter loven, så hvis det bere er noget hen over jul, kan du hænge på at arbejde med det i 3 år fremadrettet.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for svaret.

Ja, vi skulle nok kunne håndtere det bagvedliggende, men det er self. enormt vigtigt at der ikke sker fejl mellem os og virks. 
Har også kigget på print virksom. Er der en som du kan anbefale? 

Bh. Jais 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jais,

Det kan gøres super simpelt.

Hvis jeg var jer, så ville jeg blot printe 1000 gavekort med et tomt felt til beløb. Herefter ville jeg skrive eksempelvis 3 beløb på (250, 500, 1000 kr).

Dem ville jeg sende til et Lagerhotel (der findes mange der kan klare den, jeg bruger selv Pakkecenter Nord).

Når der så kom en ordre skal de automatisk sende gavekortet, og så kan se om det er på 250, 500 eller 1000 kr.

De 1000 gavekort kan du få trykt hos eksempelvis Lasertryk.dk rigtig billigt.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Super. Mange tak for det kompetente forslag. 
Det vil jeg helt sikkert gå videre med :) 

Bh. Jais Ikkala / Liveboox.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)