Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Print på genluknings poser til fødevarer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg leder efter en leverandør som kan lave digitalt print på poser med genluk til fødevarer. (standup pouches)

Kender i nogle som gør det og samtidig har en minimums politik der er til at overkomme for en iværksætter?
Jeg har fundet en leverandør i tyskland som har en MOQ på 1000 enheder, men de er lidt svære at samarbejde med, så jeg ville høre om der er nogle af jer som har erfaringer med dette?

Venlig hilsen

Daniel

Tilmeldt 13. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen som har erfaringer her? :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du ved hvad jeg efterspørger ud fra min første post - så har du ikke erfaring med dette emne.

Så du havde egentlig ikke behøvet at komme med dit ellers meget konstruktive svar.
Men ellers tak fordi du gav dig tid til at svare....

PS: Det siger ca 5 sek og finde daklapack, de var nogle af de første jeg ramte. Har nu brugt mere end 6 mdr. på at finde den rigtige leverandør til opstartsvirksomheder som kan leverer som leverancer. Har dog fundet et firma nu.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dalle5:

Hvis ikke du ved hvad jeg efterspørger ud fra min første post - så har du ikke erfaring med dette emne.

Så du havde egentlig ikke behøvet at komme med dit ellers meget konstruktive svar.
Men ellers tak fordi du gav dig tid til at svare....

PS: Det siger ca 5 sek og finde daklapack, de var nogle af de første jeg ramte. Har nu brugt mere end 6 mdr. på at finde den rigtige leverandør til opstartsvirksomheder som kan leverer som leverancer. Har dog fundet et firma nu.

Et godt råd vil være at skrue lidt ned for det, der godt kan læses som arrogance. Ravn påpeger at der ikke nødvendigvis er ret meget info at finde i det første indlæg. Tag det dog til dig, i stedet for sådan at skyde svaret ned.

Amino er et forum for iværksættere og andre interessere. Det er ikke kun et forum for iværksættere i fødevarebranchen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)