Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor stor værdi er der i Google Adwords.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 29
Fra  AdNudging.com ApS Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sofia
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 71
Fra  foxylex.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. 

Fra Hovedstadsområdet/østsjælland
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 21
Fra  Klinisk Diætist; Klinik for Helbred og Sundhed Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

mhh min erfaring med Adwords har været et dyrt bekendtskab

Kan kun tilslutte mig Henriks råd om lidt ekspert hjælp, men det skal være den rigtige hjælp..

just saying

Fra Sofia
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 71
Fra  foxylex.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus. 

Kan du uddybe din forklaring? 

Hvilke fejl har du begået siden det blev en dyr fornøjelse at prøve kræfter med Adwords? 

Tak for dit svar. 

Fra Albertslund
Tilmeldt 10. Aug 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Adwise Media ApS Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Som nævnt flere gange i tråden kan Google Adwords uden de fornødne kompetencer, blive en dyr og i bedste fald næsten ligegyldig aktivitet for dig.

Google er i sin grundform, skabt til at tjene penge til Google fordi jo flere penge du bruger på at skabe dit overskud jo flere penge tjener Google.

Så har du intentioner om, at kaste dig over det, skal du som minimum gøre dig selv den tjeneste at kaste dig helhjertet ind i det.

Det gør du ved enten at vælge et bureau der er kompetent, eller selv ligge de utallige timer i det som det kræves af dig, for kunne du sætte det op på 10 minutter og skabe et solidt overskud, hvad skulle vi webbureau'er så tjene vores penge på.

Når det så er sagt er Adwords et fantastisk, vækstskabende og omstillingsparat værktøj, der med de rette personer bag rettet kan skabe rigtigt solide resultater for din forretning.

Mvh

Mick Hansen

Adwise Media 

Tilmeldt 3. Nov 17
Indlæg ialt: 6
Fra  Dvj Consulting And Social Development Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Personligt bilder jeg mig ind, at jeg scroller forbi men alligevel ikke. Hvis jeg leder efter et produkt og det er de betalte annoncer der fanger disse øjet først så klikker jeg ind på dem. Jeg ville klart overveje det.

Daniel Volmer Jensen

Dvj Consulting

http://dvjconsulting.dk 

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)