Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit websted placeres ikke korrekt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Stockholm
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på relationreminder i tre måneder. Jeg arbejder meget hårdt på dette. Men det er desværre ikke korrekt placeret. Rankings fortsætter med at svinge. Jeg er meget meget frustreret lige nu. Vær venlig at hjælpe mig med at komme ud af det. Tak på forhånd.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke søgeord vil du gerne have at det ranker på? :)

Fra Stockholm
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en liste over disse søgeord:

profilkläder
huvtröjor med tryck
reflexer med tryck stockholm

pennor med tryck stockholm

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eventuelt at arbejde dig hen imod, at ranke højt på de mindre tunge keywords, da det understøtter din position på høj-konkurrence-ord. En god måde at finde flere relaterede keywords til din niche, er ved at benytte Latent Semantic Indexing i samarbejde med Keyword Planner. LSI-undersøgelsen vil, hvis du inputter dine fire primærsøgeord, give dit en liste af relaterede, populære keywords dit publikum benytter sig af, og kobler du det på Google's Keyword Planner, kan du finde keywords med høj søgevolumen og lav konkurrence, i din specifikke niche. 

Det vil på et par måneder begynde at vise sig på dine primærkeywords også, fordi din trafik vokser, og din side regelmæssigt bliver vedligeholdt. Hvis du vil have power-resultater, så kobl evt. din Keyword Planner og LSI sammen med en blog. Skriv nogle blogposts og brug de populære keywords du har fundet frem til. Tjek evt. Quora for inspiration, hvis du ikke ved hvad din virksomhed skal skrive om. Der er sikkert en masse spørgsmål omkring print og tryk, som folk gerne vil have svar på. Blog evt. om dem.

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)