Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Youtube og Google Adsense

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lagt nogle videoer på Youtube og har en del følgere og en del "klik" på hver enkelte video.

Derfor tænkte jeg at man lige så godt kan tjene lidt på det....

Og det er her jeg har brug for hjælp (som i "hjælp for dummies!!) trin for trin

Jeg har selvfølgelig oprettet min Youtube side og jeg er godkendt til at tjene penge derpå. 

Så har jeg oprettet mig på Google Adsense men er ved at blive gråhåret, få lange løg osv over at få sat reklamer på. Synes simpelthen det er russisk!!

Jeg er ikke super teknisk, synes heller ikke jeg er helt tabt bag en vogn, men kan ikke få det til at virke..

Er der en venlig sjæl der har lyst til at hjælpe???

Jeg er kommet hertil...

Anbefalet: Upload af en HTML-filUpload en HTML-fil til dit website.

1. Download bekræftelsesfil -------      ER GJORT...

2. Upload filen til http://www.youtube.com/------------   DETTE KAN JEG IKKE FÅ TIL AT VIRKE DA JEG NOK IKKE GØR DET RIGTIGT...

3. Bekræft gennemført upload ved at besøge http://www.youtube.com/channel/--------i din browser.   

4. Klik på Bekræft nedenfor.

Hvis du vil bevare bekræftelsen, skal du undlade at fjerne HTML-filen, selv efter bekræftelsen lykkes.

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Synes slet ikke jeg har været igennem det samme, som du har, dengang jeg skulle "adde" reklamer inde på mine youtubevideoer.. jeg brugte til gengæld denne video (

), som tutorial og det hjalp rigtig meget.

Kan godt forstå du er frustreret, men du skal nok finde en løsning.

Tilmeldt 17. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for svar men gav mig ikke så meget hjælp.

Det jeg sal have hjælp til er, at sætte html koden fra adsense ind på youtube, for det forstår jeg ikke hvordan man gør....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)