Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud til opsætning af webshop søges!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære medlemmer. 

Jeg søger en der kan hjælpe mig med at sætte op min webshop
Jeg forestiller mig en der måske studerer og har lidt tid ved siden af studiet, da mit budget ikke er det største. 

Jeg har undersøgt lidt og fundet frem til at den nok skal laves på en open source platform, men da jeg ingen forstand har på sådan noget selv, er jeg åben for forslag og vejledning. 

Der er snak om en hjemmeside der skal indeholde en webshop med alt hvad det indebærer (betalingsportal, varekategorier, varebeskrivelser, billeder osv) samt en blog hvor man løbende kan skrive indlæg vedrørende varer og andet. 

Hvis du er interesseret må du gerne komme med et tilbud, enten her eller i pm. 

Mvh.Vala 

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 17
Indlæg ialt: 17
Fra  thejonico.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vala. 

Vil du uddybe hvilke produkter/services du skal sælge i din webshop?

Jeg har fået lavet min webshop www.thejonico.dk i samarbejde med en såkaldt "shopify expert". Det heller InfoDesign og kan findes her: https://experts.shopify.com/infodesign

Skal du sælge forskellige produkter vil jeg anbefale Shopify. Det er dejligt nemt og lige til.
Han sætter dig ind i processen - jeg kunne faktisk selv lave meget mere end jeg regnede med. 

Held og lykke. 

Hilsen Nicoline

Fra Kastrup
Tilmeldt 15. Sep 17
Indlæg ialt: 7
Fra  AirCrobat ApS Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg har erfaring med www.smartweb.dk - her kan du selv hjælpe og her er on-page SEO mm. klaret for dig, se om det ikke er noget =) 

Tilmeldt 13. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vela.
Jeg har en fungerende webshop som jeg driver på deltid som jeg godt kunne være interesseret i at sælge. Den er opsat med det hele. Produkterne kan du bare skifte hvis det ikke er i samme kategori. Vores er legetøj.
Hvis du vil vide mere kan du skrive på thisgaard-vonge@hotmail.com

Mvh Michael

Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Det kigger jeg på :) 

Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicoline. 

Det er en webshop med ting til børn, både tøj og service og andre smarte løsninger for børn og børnefamilier. 

Tak for tip, det kigger jeg på :) 

Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. 

Har sendt dig en mail :) 

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vala,

Nu er vi godt nok ikke studerende, men vil rigtig gerne tage en snak med dig om opgaven, for at se om vi ikke kan finde nogert der passer til dit budget. 

Vi har stor succes med at opsætte webshops i Wordpress (WooComerce), som også lyder til at passe rigtig godt til de ting du er kommet frem til, her bl.a. open source og så er wordpress nok noget af det bedste i forhold til SEO og blogging.
Samtidig, fordi det er så stort, så kan man finde en masse fede løsninger billigt eller gratis i form af plugins, fordi så mange udvikler til det. :)

Jeg sender dig lige en PB med kontaktoplysninger, så kan vi snakke nærmere om det. :)

Venlig hilsen
Andreas B. Ladegaard

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 31
Fra  Bonzer Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi hos Bonzer hjælper med digital markedsføring, alt fra facebook annoncering til design af hjemmeside. Der er et link til vores hjemmeside her: http://bonzer.dk/ - så kan du jo se hvordan vores er lavet, meget simpelt, og derfor heller ikke særlig dyr.

Du er velkommen til at kontakte os. 

Mvh,
Mads

Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Jun 17
Indlæg ialt: 12
Fra  NordenSoft Design & Software Development Labs ApS Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Valalala

Jeg kan godt lave den hjemmeside som du ønsker med MAGENTO WEBSHOP:)  Du er velkommen til at kontakte mig via info@nordensoft.dk så kan vi snakke mere om det.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)