Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direct selling - Network Marketing

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Nu er jeg lidt nysgerrig at høre, hvad I synes om Network Marketing

Jeg blev for nyligt introduceret til den her business af en meget god ven - i starten tænkte jeg; hvorfor fanden spørger du mig, om jeg vil deltage i dette pyramidespil. Mine skandinaviske gener, gav mig ikke engang lov til at undersøge det inden jeg stemplede det som noget ulovligt. Da han er min rigtig gode ven, og har stor succes i livet med forskellige forretninger, valgte jeg at studere network marketing ud og ind. Jeg brugte en måned på at gennemsøge firmaet og MLM generelt. Jeg så hvordan han arbejdede, og hvor mange mennesker man kan komme i kontakt med i hele verden. For mig var produktet og folkene bag firmaet det vigtigste. Efter lang tids overvejelse og forskellige møder, har jeg nu set en mulighed i Network Marketing - en mulighed, som jeg nok aldrig ville have taget et kig på, hvis det ikke var fra en succesfuld forretningsmand og ven. Jeg er selv selvstændig med eget ApS og har også tænkt meget på ens eget ry osv. Jeg må indrømme, at når stifteren af firmaet er tidligere vice president i Kraftfood's og min team leader er hoppet ud af en topstilling fra IBM, så kunne jeg godt se, at det her måske var en mulighed for at gøre noget anderledes, og skabe den frihed jeg altid har søgt. Jeg har nu forstået at MLM ikke bare fungere som en pyramide - folk under dig, kan sagtens tjene flere penge, hvis de er bedre ledere og skaber et bedre team. Jeg er nu så heldig at være i team med to professionelle, hvor vi skal ind i Polen, Taiwan og Filippinerne og starte et marked.

Jeg vil virkelig gerne høre gode og dårlige input? 

Og selvfølgelig, efter min lille salgs/rekrutterings tale, er i velkomne til at skrive og evt. tage et videokald med mig og/eller mine ledere.

Rigtig god weekend.

Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 13
Fra  Mezia Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NJR 

Nu er jeg lidt fræk og siger direkte at dette virker en anelse underligt beskrevet? Som et ægte pyramidespil ville være beskrevet :) 
Først og fremmest: Hvad laver firmaet? Og hvordan foregår rekutteringen? 
Dertil undrer det mig at I som "nybegyndere" skal til at implementere jeres indsats i Polen osv. Som trods alt må anses værende for et stort firma. 

Vh
Mikkel

Tilmeldt 19. Nov 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel. Du lyder jo helt som mig selv.

De producerer Redox Signaling Molecules, noget som er svært at tro på for mange - men sådan er det jo med alt nyt - der vil altid være folk som hakker ting ned. Huffington post har skrevet en lille linje om det: http://m.huffpost.com/us/entry/10396122

Det er så nyt, at det kun er åbnet i 27 lande. Så det handler om at skabe kontakter i de nye lande og i samarbejde med koncernen åbne op.

Tak for dit input.

Tilmeldt 19. Nov 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkring nybegyndere - så er jeg heldig at være kommet i team med to profesionelle, så det er i samarbejde med dem. Rekrutteringen består i at finde folk, som gerne vil gøre et business ud af det. Det er ikke interessant at få en passiv med. Se det som en almindelig virksomhed - hvis du knokler, kan du ende med en høj stilling og god løn - det samme i denne profession.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)