Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparring til webshop - idéer til samme

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg savner lidt sparring på min niche webshop audivit.dk.

Er ved at optimere webshoppen med flere produkter, SEO etc. men tænker der sidder nogle webshop ejere her på Amino, der lynhurtigt kan se nogle fejl eller mangler, mulige lavthængende frugter,  for bedre konvertering.

Tanken er også et eventuelt samarbejde med webshops der har lignende produkter eller andre produkter, der kan ligges ind under Audivit.dk (Audivit oversat fra latin = hørt) så produkter kunne være headset, høreapparater etc. ligger du inde med nogle produkter du gerne vil sælge gennem audivit.dk så send gerne en besked i indbakken eller til info(@)audivit.dk

Jeg ser frem til konstruktiv kritik Big Smile

De bedste hilsener 

Cher Weber Pedersen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Først og fremmest vil jeg lige pointere, at jeg er booket de næste 2 uger i min kalender. Men jeg kommer lige med et par punkter, du bør ændre på din webshop.

1. Problem: Din topbar er uoverskuelig.
Løsning: Få designet og udviklet en mindre topbar, der har minimalt tekst med tilknyttede ikoner.

2. Problem: Din side er meget langsom og scorer dårligt hos Google (påvirker også din SEO).
Løsning: Få en skarp udvikler til at få din Page Speed over 90+/100 på både mobil og desktop (bør ikke koste særlig meget - relativt lige til).

3. Problem: Du sænker konvertingeren ved at have små CTA knapper på collection + produktsiden.
Løsning: Få en udvikler til at ændre på størrelsen af din CTA'ere.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Tak! Jeg kigger på det og ser hvor meget jeg selv kan fikse - du hører sikkert fra mig hvis jeg kan vente 2 uger Smile

De bedste hilsener

Cher Weber Pedersen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)